توسط: تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ 0 دیدگاه

مبلمان اداری بینو، دکوراسیون داخلی بینو : مهمترین اجزا در مبلمان اتاق کنفرانس چیست و دارای چه ویژگی هایی می باشند؟ برای رعایت نکاتی در مورد چیدمان اتاق جلسه به چه فاکتورهایی باید دقت شود؟ مبلمان اتاق کنفرانس چیزی فراتر از رنگ‌بندی و سبک طراحی است. همچنین در مورد راحتی و دوام است. اساساً، بهترین صندلی‌های اتاق کنفرانس به همان اندازه که به نظر می‌رسند احساس خوبی دارند. آن‌ها به اندازه تزئینات از حالت و روحیه حاضرین پشتیبانی می‌کنند.

به این دلیل که وقتی همکاران، مشتریان و کارمندان شما در اتاق جلسات شما می‌نشینند. شما می‌خواهید آن‌ها بتوانند تمرکز کنند، در برابر حواس پرتی مقاومت کنند و مثمر ثمر باشند و صندلی‌ها بر همه این عناصر تأثیر می‌گذارد. باور کنید یا نکنید، مبلمان اتاق کنفرانس که انتخاب می‌کنید، در چگونگی اجرای جلسات، میزان کارایی افراد و سایر موارد نقش اصلی را دارد. اما چگونه از بین تنوع بسیار صندلی ها داری مخصوص میز کنفرانس انتخاب کنید؟ در صندلی‌های اتاق جلسات به دنبال چه ویژگی‌هایی باشید؟

نحوۀ انتخاب مبلمان اتاق کنفرانس

اما چگونه از بین تنوع بسیار صندلی ها داری مخصوص میز کنفرانس انتخاب کنید؟ در صندلی‌های اتاق جلسات به دنبال چه ویژگی‌هایی باشید؟ در ادامه به بررسی دقیق نکاتی در مورد چیدمان اتاق جلسه خواهیم پرداخت تا شما را با جزئیات آنها بیشتر آشنا نماییم.

۱. راحتی در اتاق کنفرانس

احتمالاً قبلاً می‌دانید که صندلی‌ کنفرانس ارگونومیک می‌توانند انقلابی در نحوه کار افراد در دفتر ایجاد کنند. با این حال، آیا می‌دانید که این صندلی‌ها اتاق‌های کنفرانس را نیز شامل می‌شوند؟ از آنجا که صندلی‌های ارگونومیک به راحتی قابلیت افزایش کارآیی و کارآمدی دارند، حالت مناسب را تشویق می‌کنند و درد را کاهش می‌دهند، می‌توانند به افراد کمک کنند تا تمرکز خود را حفظ کنند،حتی در طول جلسات طولانی و سخنرانی ها. برای به حداکثر رساندن گزینه‌های نشستن خود در دفتر، به دنبال گزینه‌های راحت و قابل تنظیم صندلی باشید.

۲. قابلیت تنظیم صندلی؛ مبلمان اتاق کنفرانس

یک مولفه بزرگ در ارگونومی، قابلیت شخصی‌سازی است. شما صندلی‌های اتاق کنفرانس را می‌خواهید که بتوانند متناسب با انواع و اندازه‌های مختلف بدن تنظیم شوند. این امر به ویژه در یک اتاق کنفرانس که افراد مختلفی وارد و خارج می‌شوند و به دنبال مکانی برای نشستن هستند، بیشتر صدق می‌کند. صندلی‌های اتاق کنفرانسی را پیدا کنید که دارای ارتفاع قابل تنظیم باشند تا مناسب افراد مختلف باشد.

۳. نکات مثبت در صندلی‌های اتاق کنفرانس

مبلمان اتاق کنفرانس m2

گرچه زیبایی تنها عامل تعیین کننده در خرید صندلی‌های اداری نیست، اما فاکتور مهمی است. شما صندلی‌های اتاق کنفرانس می‌خواهید که متناسب با سبک اداری و مارک تجاری شما باشد. به همین ترتیب، شما تجهیزاتی را می‌خواهید که اتاق کنفرانس شما را به مکانی جذاب و دلپذیر برای کار تبدیل کند. به رنگ‌ها، سبک، مواد و چگونگی زیبایی کلی صندلی‌های اتاق کنفرانس توجه کنید.

۴. دوام صندلی اتاق کنفرانس

زمانی که شما می‌خواهید مبلمان اداری خود را تعویض کنید، ممکن است در مواد با کیفیتی (مانند چرم) سرمایه‌گذاری کنید که زمان مصرف آن بسیار طولانی است. گرچه ممکن است مواد با کیفیت از قبل هزینه بیشتری داشته باشند، اما هزینه آن‌ها را پس می‌دهند زیرا نیازی به تعویض آن‌ها چند سال نیست. هنگامی که گزینه‌های خرید دارید، به دنبال موادی باشید که به راحتی تمیز شوند، مشخص شود دوام زیادی دارند و هنوز هم راحت و جذاب هستند. از این روست که می‌بایست به فرآیند تعمیر و نگهداری مبلمان اداری و صندلی‌های اتاق کنفرانس توجه نمایید.

۵. جابجایی مبلمان اتاق کنفرانس

هنگامی که شرکت کنندگان برای دیدن سخنران، همکاری با شرکت‌ها و یا شرکت در برخی از جلسات استراتژی گروهی نیاز به چرخاندن صندلی‌های خود دارند، داشتن صندلی‌های چرخ دار با اتاق مفید است. به جای نیاز به بلند کردن و انتقال صندلی‌ها به قسمت‌های دیگر اتاق، آن‌ها می‌توانند به راحتی در جایی که باید حرکت کنند دور خود را بچرخانند. اگر انعطاف‌پذیری برای شما در اتاق کنفرانس مهم است، به دنبال صندلی‌های چرخ دار باشید.

شکل میز کنفرانس؛ مبلمان اتاق کنفرانس

همانطور که می دانید چیدمان و مبلمان در فضاهای داخلی باید بر اساس اصول طراحی داخلی انجام پذیرید تا کارایی لازم را ارائه نماید. در همین رابطه مهمترین اشکال موجود برای تجهیز فضاهای داخلی را با شما در میان خواهیم گذاشت.

۱. مستطیل

میزهای مستطیلی یک انتخاب کلاسیک است و یکی از گزینه‌هایی است که بیشترین تعداد صندلی را برای اندازه ارائه می‌دهد. یک میز مستطیل شکل می‌تواند به اندازه‌ای گسترده باشد که شامل چندین صندلی در هر انتها باشد، یا می‌تواند با یک صندلی در انتهای آن باریک‌تر باشد.

۲. قایق؛ مبلمان اتاق کنفرانس

میزهای کنفرانس قایقی شکل ظاهری جالب و ظریف دارند. برخلاف تصور معمول، آن‌ها تمایل به ارائه صندلی‌های بیشتری نسبت به یک جدول مستطیل با اندازه مشابه ندارند. برخی افراد ترجیح می‌دهند خطوط منحنی میز کنفرانس را داشته باشند که با یک میز کنفرانس به شکل قایق تهیه می‌کنند.

۳. مربع

میزهای کنفرانس مربع گزینه دیگری است که باید در نظر گرفته شود. آن‌ها مقدار مناسبی از صندلی‌های میز کنفرانس را با توجه به اندازه ارائه دهند. با این حال، اگر در حال طراحی یک میز کنفرانس بزرگ هستید، یک میز مربع به معنای این است که افراد در آن سوی میز از یکدیگر فاصله زیادی دارند.

۴. گرد؛ نکاتی در مورد چیدمان اتاق جلسه

میزهای گرد برای چیدمان صندلی‌های میز کنفرانسی که در فضای کوچک هستند بسیار متناسب‌تر است. اگر به دنبال نشستن تعداد زیادی از افراد هستید، یک میز دایره‌ای در مقایسه با سایر اشکال فضای زیادی را اشغال می‌کند.

کلام پایانی

تمام این موارد ذکر شده جزو تجریبات گروه فنی و طراحی ما بوده که به صورت خلاصه در این مقاله برای شما نگارش شده است. در نهایت اگر به خرید و اجرای دکوراسیون داخلی و طراحی مدرن در سازمان خود فکر می‌کنید، ما امیدواریم این گزارش برای شما مفید بوده باشد. این‌ها و بسیار ناگفته‌های دیگر که در مقالات قبلی آن‌ها را ذکر کرده و یا خواهیم گفت همگی جزو مزایای افزودن مبلمان اداری و تغییر نگرش نسبت به آن در سازمان شما خواهند بود.

بنابراین اگر به نکاتی در مورد چیدمان اتاق جلسه فکر می‌کنید که سازمان شما از نظر مبلمان اداری نظیر میز اداری، صندلی اداری، پارتیشن اداری یا انواع میز مدیریت، میز کنفرانس یا میز گروهی و غیره شما دارای کیفیت چندان مناسب و شایسته‌ای نیست، زمان مناسب خرید و ورود به فروشگاه وجود دارد. تیم طراحی و تولید ما در تمامی این مراحل توانایی همکاری پیوسته با شما را دارد تا دفاتر شما مطابق با بهترین و به روزترین طراحی دکوراسیون تولید شود و شادابی و شایستگی را برای شما به ارمغان بیاورد.

۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید