توسط: تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

مبلمان اداری بینو، دکوراسیون داخلی بینو : مهمترین اصول طراحی اتاق کنفرانس چیست؟ برای طراحی و مبلمان اتاق کنفرانس به چه نکاتی باید توجه شود و به چه اطلاعات و امکاناتی نیاز است؟ مهمترین شاخص‎ها برای طراحی اتاق جلسات کدامند؟ برای پاسخ به این سوالات ابتدا باید مطالبی روشن شود، به همین منظور باید بدانیم، آیا شما در حال طراحی اتاق جلسه هستید یا طرح شما مجددا در حال طراحی است؟ در همین راستا این نکته حائز اهمیت است که شما می‎توانید یک طرح‎بندی اتاق کنفرانس را با اجرای یک طراحی دقیق به نقطه اوج آن برسانید.

مهمترین اصول طراحی اتاق کنفرانس

هنگامی که برنامه ریزی طراحی اتاق جلسات را آغاز می‌کنید، شما نیاز به دانستن و چگونگی قرار گیری مبلمان اداری اتاق کنفرانس خود را دارید. اگر شما نمی‎دانید که از کجا شروع کنید، می توانید از طریق دریافت اطلاعاتی که مشاورین ارشد مبلمان اداری بینو در اختیارتان می‎گذارند استفاده نمایید، تا بتوانید انواع صندلی کنفرانس که نیاز دارید را شناسایی کرده و میز کنفرانس مورد علاقه خود را که بیشتر مناسب طراحی اتاق جلسه تان است را انتخاب نمایید. در طراحی اتاق  صندلی‎‎های کنفرانس باید در اطراف میز کنفرانس باشند و به اندازه کافی فضای مناسب را برای کاربران حاضر در جلسات ایجاد نماید و باعث اتلاف فضا نشود. برای داشتن طراحی استاندارد می‎بایست صندلی‎ کنفرانس را برای اتاق کنفرانس خود انتخاب کنید سپس لیستی از لوازم جانبی اتاق کنفرانس خود را که برای جلسات کاری روزمره و اجتماعات نیاز دارید را ایجاد نمایید.

برنامه ریزی برای طراحی اتاق جلسات

در طراحی اتاق کنفرانس و در مواردی که در حال برنامه ‎ریزی برای طراحی هستید، باید موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • شکل میز کنفرانس را بازدیدکنندگان ترجیح می دهند؟
  • ابعاد اتاق کنفرانس شما چقدر است؟
  • در ورودی اتاق کنفرانس چه میزان فضا برای شما وجود دارد؟
  • آیا ویدئو کنفرانس در اتاق کنفرانس شما برگزار خواهد شد؟
  • انتخاب نوع صندلی کنفرانس چیست؟

با پاسخ دادن به این سوالات می‎توانید با استفاده از اصول طراحی اتاق کنفرانس طرح ‎بندی اتاق کنفرانس را به خوبی انجام دهید. جهت طراحی اتاق کنفرانس استاندارد خود، شما باید فاصله بین دیوارهای خود و لبه میز را به حداقل برسانید تا فضای زیادی را در اتاق کنفرانس ایجاد کنید. سپس اطمینان حاصل کنید که هر صندلی کنفرانس می ‎تواند بدون درگیر شدن با صندلی‎های دیگر، رفت و آمد داشته باشد. این موضوع به شما اطمینان خاطر می‎دهد که کارکنان و مشتریان شما می‎توانند از جلسه کنفرانس بیرون بیایند، بدون اینکه در چهره آنان ناراحتی ببینید. عزیزان و همراهان گرامی جهت اخذ اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان از مشاورین ارشد مبلمان اداری بینو می‎توانید از طریق صفحه تماس با ما اقدام بفرمایید.

۵/۵ - (۴ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید