توسط: تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۷ 0 دیدگاه
[vc_row][vc_column][vc_column_text]صندلی اداری ارگونومیک، مبلمانی حرفه ای است که زمانی که به درستی استفاده شود می تواند کمک به حمایت بیشتر از پشت و حفظ موقعیت خوب در هنگام نشستن کند. با این حال، داشتن صندلی اداری ارگونومیک به اندازه کافی ساده نیست ، همچنین لازم است که صندلی اداری را به نسبت بدن فرد تنظیم کنید تا راحتی را بهبود بخشیده و دردهای شدید ستون فقرات را کاهش دهد.

اولین گام در راه اندازی صندلی اداری، ایجاد ارتفاع مطلوب با میز یا ایستگاه کاری فرد است. این تصمیم در درجه اول بر اساس نوع کاری که از سوی فرد انجام می شود قابل تعیین است. ارتفاع میز و یا محل های کاری به شدت متفاوت هستند و نیاز به موقعیت های مختلف صندلی اداری، و یا نوع دیگری از صندلی ارگونومیک دارند.

کاربر می تواند صندلی اداری را با توجه به نسبت های فیزیکی خود تنظیم کند. در اینجا مهمترین دستورالعمل ها ، به یک چک لیست سریع در زیر تبدیل می شود تا اطمینان یابید که صندلی و محل کار تا حد امکان راحت است و باعث کمترین استرس به ستون فقرات می شود:

  • اندازه گیری آرنج

اول، با نشستن راحت و نزدیک به میز خود به طوری که بازوهای شما به موازات ستون فقراتتان قرار گیرد. دست ها را بر روی سطح کار خود قرار دهید (به عنوان مثال دسکتاپ، صفحه کلید کامپیوتر). اگر آرنج شما در زاویه ۹۰ درجه قرار ندارد، ارتفاع صندلی را به بالا یا پایین تنظیم کنید.

  • اندازه ران

بررسی کنید که شما به راحتی می توانید انگشتان خود را زیر ران خود در لبه پیشانی صندلی اداری بچرخانید. اگر بیش از حد تنگ باشد، باید ارتفاع صندلی را تنظیم کنید تا ران های شما در زیر میز به راحتی حرکت کنند. اگر شما غیرمعمول بلند هستید و بین ران و صندلی بیش از یک انگشت فاصله است، شما باید میز یا سطح کار را بالا ببرید تا بتوانید ارتفاع صندلی را افزایش دهید.

  • پشتیبانی کمر

برای به حداقل رساندن بار (فشار) در پشت، باید پشتی صندلی در زاویه درست با منحنی ستون فقرات شما تنظیم شود. همچینن انعطاف پذیری صندلی رکن بسیار مهمی است. هرگز در صندلی اداری خود به حالت دراز کش قرار نگیرید، زیرا استرس بیشتری در ساختارهای کمر و به ویژه در دیسک های کمری شما ایجاد می شود.

حتما بخوانید: راهنمای خرید صندلی اداری

  • استراحت کردن سطح چشم

چشمان خود را ببندید و به راحتی با سر خود رو به جلو بمانید. چشمان خود را به آرامی باز کنید، چشم شما باید در مرکز صفحه کامپیوتر قرار داشته باشد. اگر صفحه کامپیوتر شما بالاتر یا پایین تر از نگاه شما باشد، باید آن را افزایش یا کاهش دهید تا فشار روی ستون فقرات بالا را کاهش دهد.

  • دسته ها

دسته های صندلی اداری را تنظیم کنید تا دست های شما به راحتی بر روی دسته قرار گیرند. این راحتی باید کاملا موازی با ران ها و کف پاهای شما باشد. همچنین دست ها را بر روی کیبرود قرار داده و در این حالت باید احساس راحتی کنید.

برای مشاهده محصولات بینو و اطلاع از لیست قیمت مبلمان اداری لوکس، مشاوره و بررسی های لازم با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸-۴۴۰۵۷۴۴۵-۴۴۰۵۷۴۶۹

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row height=”auto” us_notification=”” notification=””][vc_column][us_btn text=”برای مشاهده انواع صندلی اداری کلیک کنید” color=”red” align=”center” link=”url:http%3A%2F%2Fbayno-co.com%2F%25D8%25B5%25D9%2586%25D8%25AF%25D9%2584%25DB%258C-%25D8%25A7%25D8%25AF%25D8%25A7%25D8%25B1%25DB%258C%2F||target:%20_blank”][/vc_column][/vc_row]
به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید