توسط: تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۷ 0 دیدگاه
[vc_row][vc_column][vc_column_text]

خرید میز کنفرانس اداری

راهنمای خرید میز کنفرانس اداری چیست؟ بهترین راهنمای خرید میز کنفرانس اداری کدام است؟ برای خرید موفق یک میز کنفرانس اداری به چه اطلاعات حیاتی نیاز است؟

گزارش شده است که مدیران تا ۳۵٪ زمان خود را در جلسات صرف می کنند. یک اتاق کنفرانس خوب طراحی شده می تواند گفتمان بزرگ، تولید ایده ها و جلسات با بهره وری بالا را تسهیل کند. خرید میز کنفرانس اداری مناسب می تواند این روند را بهبود بخشد. علاوه بر این، اتاق های کنفرانس برای ایجاد یک محیط حرفه ای در هنگام تعامل با مشتریان نیازهای به تدابیر ویژه ای دارد.

در اینجا ۵ مورد را برای انتخاب و خرید میز کنفرانس اداری مناسب را در نظر بگیرید:

اندازه اتاق

اولین چیزی که باید فکر کنید، اندازه اتاق است. اطمینان حاصل کنید که در اطراف میز فضای کافی وجود دارد، به طوری که مردم به راحتی می توانند به تمام قسمت های اتاق دسترسی داشته باشند. درها و پنجره ها را در اتاق در نظر بگیرید و مطمئن شوید که آنها به راحتی قابل دسترسی هستند. شما همچنین می خواهید در نظر داشته باشید که چه توابع دیگری در اتاق وجود دارد. برای مثال، اگر اتاق کنفرانس شما یک ایستگاه صوتی / تصویری را در اختیار شما قرار می دهد، پس باید آن فضا را حساب کنید.

صندلی

ظرفیت اتاق را تعیین کنید تا تعداد صندلی هایی را که لازم دارید نشان دهید. شما حتی می توانید در مورد صندلی هایی که برای اتاق کنفرانس پیش بینی می کنید فکر کنید. این به شما کمک خواهد کرد که تعداد صندلی ها را در اطراف میز خود مشاهده کنید. به یاد داشته باشید که کارکنان و مشتریان باید در زمان نشستن احساس راحتی کنند.

منابع قدرت

به احتمال زیاد گوشی ها، لپ تاپ ها و یک ایستگاه صوتی / تصویری در اتاق کنفرانس شما استفاده خواهند شد. به همین دلیل توجه داشته باشید که در آن منابع برق شما در اتاق کنفرانس شما قرار دارد و چگونگی قرار دادن این تجهیزات در عملکرد میز تاثیر می گذارد. شما نمی خواهید در یک جلسه مهم در محدوده طناب ها، شاخه ها و سیم ها قرار بگیرید، برای پنهان سازی سیم ها میز مناسب را خریداری کنید.

 

طراحی زیبایی

اگر میز کنفرانس اولین چیزی است که برای اتاق جلسه خود خریداری می کنید، فکر می کنید که چگونه زیبایی طراحی اتاق فضای تمام شرکت شما را تحت تاثیر قرار می دهد. اگر نه، تعیین کنید که کدام میز کنفرانس مناسب فضای شما است. تعدادی از شکل های میزهای مختلف برای انتخاب از جمله دایره، مستطیل، قایقی شکل نیز وجود دارند. چند سوال که می توانید از خودتان بپرسید که به راهنمایی تصمیمات طراحی شما کمک کنند، شامل موارد زیر می شود: ترجیح می دهید قطعات سنتی یا مدرن را انتخاب کنید؟ و کدام از رنگ های روشن یا رنگ های تیره را ترجیح می دهید؟

هزینه

به یاد داشته باشید که قیمت میز کنفرانس در راستای بودجه شما قرار گیرد. گزینه های گوناگونی برای محدوده قیمت های مختلف وجود دارد. قیمت ها می توانند با توجه به اندازه میز، آنچه که از آن ساخته شده است متفاوت باشند و اگر بخشی از یک مجموعه جدید یا قدیمی باشند. شما همچنین می توانید برخی از وب سایت های مورد نظر را جهت خرید بررسی کنید

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه فروش محصولات و لیست قیمت انواع میز کنفرانس می‎توانید از طریق صفحه تماس با ما، با مشاورین مبلمان اداری بینو تماس حاصل فرمایید.

۵/۵ - (۵ امتیاز)
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row height=”auto”][vc_column][us_btn text=”برای مشاهده انواع میز کنفرانس کلیک کنید” color=”red” align=”center” link=”url:http%3A%2F%2Fbayno-co.com%2F%25D9%2585%25DB%258C%25D8%25B2-%25D8%25A7%25D8%25AF%25D8%25A7%25D8%25B1%25DB%258C%2F%25D9%2585%25DB%258C%25D8%25B2-%25DA%25A9%25D9%2586%25D9%2581%25D8%25B1%25D8%25A7%25D9%2586%25D8%25B3%2F||target:%20_blank”][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید