توسط: تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ 0 دیدگاه

خرید میز اداری چرا در سال های اخیر مهم شده است؟ چرا کسب و کارها و کارفرمایان حساسیت ویژه ای در خرید میز اداری دارند؟ و در نقطه ی مقابل این سوالات یک میز کارمندی خوب چه ویژگی هایی دارد و به هنگام خرید این نوع میز به چه نکاتی می بایست توجه کرد و آن ها را در نظر گرفت؟ تولیدکنندگان مبلمان اداری و میز اداری چگونه اند؟ با ما همراه باشید تا در این مقاله پاسخی مناسب برای این سوالات ارایه دهیم.

خرید میز کارمندی چگونه است؟

در طراحی دکوراسیون اداری  برخی نکته‌های اساسی و مهم وجود دارد که باید به آنها دقت نمود تا محیط کاری شرکت، اداره، دفتر و … به یک مرزبندی و چهارچوب خوب و مناسب برسد. در این متن به معرفی و توضیح روش‌هایی برای انتخاب یک میز کارمندی مناسب و دکوراسیون اداری می‌پردازیم. با این امید که مقالۀ حاضر، کمکی باشد در امر چینش و طراحی دکوراسیون اداری و میز کارمندی شما.

مهم‌ترین نکته در انتخاب میز کارمندی مناسب، تعیین مرزبندی میان کارمندان می‌باشد. میز کارمندی می‌بایست طوری قرار بگیرد که اشخاص مافوق به راحتی بتوانند افراد زیر دست را کنترل کرده و مدیریت به تمام میزهای کارمندی احاطه کامل داشته باشد.
نکته بعدی، نوع میز کارمندی است، در دکوراسیون اداری قرار نیست به زودی تغییر کند بنابراین میز کارمندی مورد نظر باید از جنسی مرغوب و با دوام ساخته شده باشد.

شرکت بینو
میزی را انتخاب کنید که موس به سادگی روی آن قرار بگیرد تا برای هر کامپیوتر نیازی به قرار دادن پد موس نباشد. برای انتخاب میز کارمندی مناسب بهتر است پیش بینی درستی از وسائلی که کارمندتان قرار است استفاده کند، داشته باشید چرا که برای هر پست و سِمت، فضای کار متفاوتی نیاز است و لازم است میز ویژۀ آن فعالیت را انتخاب کنید.

میز کارمندی مبلمان اداری بینو
چنانچه قصد شما بر این است که از ارباب رجوع در دفترتان پذیرایی شود، بهتر است که میز کارمندی را به‌گونه‌ای قرار گیرد که برای افراد خارج از دفتر، تنها قسمت جلوی میز در دید مستقیم قرار گیرد.

شرکت بینو

 

میز کارمندی را متناسب با فعالیتی که انجام می‌دهید، انتخاب کنید. چنانچه نیاز به فضای وسیع‌تری برای کار دارید، میز بزرگ، مناسب‌تر است. اما می‌توانید فضای کاری خود را با استفاده از کشوهای میز محدود کنید. به این ترتیب نیاز به استفاده از میزهای بزرگ در دکوراسیون اداریتان احساس نمی‌شود.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید