توسط: تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ 0 دیدگاه

خرید میز و صندلی اداری با توجه به تغییرات گسترده در فضای اداری چگونه است، آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید؟ کودکان مجبور به تحصیل در اینترنت و به دور از فضای فیزیکی مدارس شدند، دانشجویان در شبکه‌های اجتماعی و به صورت آنلاین درس می‌خوانند و تعداد زیادی از شرکت‌ها به خاطر حفظ سلامتی جانی کارمندان کار به صورت دورکاری را به کار به صورت حضور و در یک مکان ترجیح داده اند.

تعداد زیادی از جلساتی که پیش از این تصور انجام و برقراری آن‌ها به صورت آنلاین غیر ممکن بود در حال حاضر به صورت ویدئو کنفرانس و یا برپایه نرم افزارهای کنفرانس در حال برگزاری‌اند. با ما تا انتهای این متن همراه باشید تا بهترین خرید میز و صندلی اداری را بهتر بشناسید.

 

خرید میز و صندلی اداری

با این حال همچنان تعدادی از شرکت‌ها و مدل کاری افراد در سازمان‌های مختلف وجود دارد که افراد در آن ملزم به حضور در دفاتر اداری هستند. صرف نظر از تمامی نکات بهداشتی و سلامتی که می‌بایست در فضاهای اداری تا زمان وجود ویروس کرونا مورد نظر قرار داد، شما با حضور در جلسات چون قرار است به مدت طولانی بر روی صندلی اداری خود بنشینید و از میز اداری خود استفاده کنید باید موارد زیادی را در انتخاب هر کدام از آن‌ها رعایت کنید. برای کار بدون دردسر و بدون خستگی جسمی به میز اداری مناسب، صندلی اداری ارگونومیک، قفسه‌های بایگانی خوب و… نیاز خواهید داشت.

بهترین خرید میز اداری چگونه ممکن است؟

مهم‌ترین نکات در خرید بهترین میز اداری عبارت‌اند از:

  • دکوراسیون دفتر

اگر برای خرید میز اداری جدیدی در محل کار خود جستجو می‌کنید با طراح داخلی خود مشورت کنید تا ببینید و از نظر او در مورد انتخاب رنگ و شیوه‌ی چیدمان داخلی آگاه شوید مبلمان اداری شما می‌بایست با محیط کاری شما همسان باشد.

  • مکان و فضای در دسترس

مکانی را که شما به عنوان محل قرارگیری میز اداری و صندلی اداری خود نظر گرفته‌اید باید به گونه‌ای باشد که در طول روز نور آفتاب کافی داشته باشید و در شب تعادل نور مساوی داشته باشید . میز را نباید در مکانی قرار دهید که تابش مداوم نور خورشید یا نور مصنوعی وجود داشته باشد.

  • اندازه مبلمان اداری

پیش از هر موضوع و خرید باید بدانید هزینه بابت خرید میز اداری، صندلی اداری و سایر تجهیزات مورد نیاز باری یک سازمان یکی از شیوه‌های سرمایه‌گذاری است. قبل از سفارش، باید اطمینان حاصل کنید که در ابعادی که در حل کار دارید متناسب با خرید شماست. و فضا را برای خرید خود در نظر بگیرید.

  • نیازهای فنی

شما همچنین باید سخت‌افزار را علاوه بر رایانه شخصی که استفاده خواهید کرد، در نظر بگیرید. شاید لازم باشد از وسایل جانبی رایانه مانند چاپگرها، اسکنرها، مانیتورهای اضافی و غیره استفاده کنید. همچنین برای اتصال آن‌ها به سیم کشی اضافی نیاز خواهید داشت. برای این منظور باید فضای مورد نیاز بین دیوار و میز را در نظر بگیرید و اطمینان حاصل کنید که فضای لازم برای عبور کابل‌ها در نظر گرفته شده است.

  • بودجه در نظر گرفته شده

این ممکن است واضح به نظر برسد، اما افراد زیادی در سازمان‌های مختلف هستند که بدون در نظر گرفتن بودجه خود مبلمان اداری و سایر تجهیزات سازمانی را می‌خرند. از این رو بهتر است هم زمان با انتخاب نوع مبلمان خود به محدودیت‌های بودجه‌ای خود نیز توجه کنید تا هم انتخاب راحت‌تری را داشته باشید و هم بهترین مدل مبلمان اداری را برای خود انتخاب نمایید.

صندلی اداری

  • پشتیبانی از کمر (پشت)

شما می‌خواهید ساعت‌های طولانی روی صندلی بنشینید. بنابراین لازم است اطمینان حاصل کنید که کمرتان به اندازه کافی استراحت کرده است. صندلی باید دارای پشتیبانی قابل تنظیم برای کمر باشد. این امر برای اطمینان از اینکه از کمردرد رنج نمی‌برید بسیار مهم است.

  • قابلیت تنظیم

با پشتی‌های قابل تنظیم می‌توانید بر اساس وظیفه پیش رو به جلو یا عقب بروید. صندلی همچنین باید دارای مکانیزم قفل باشد تا در صورت خم شدن بیش از حد به عقب نیفتید و تعادل شما را از بین نبرد.

  • فاصله بین دو چرخ

اکثر صندلی‌های اداری دارای فاصله دو محور هستند. با این کار می‌توانید در داخل فضا حرکت کرده و در عین حال اطمینان حاصل کنید که برای دسترسی به ابزارهای مورد نیاز مجبور به بلند شدن نیستید. اگر دفتر کار شما به گونه‌ای طراحی شده است که فرش و یا موکت در کف است، آن صندلی را انتخاب کنید که بتواند بر روی آن حرکت کند.

  • پایه و مفصل گردنده

باید بتوانید همیشه روی صندلی خود بچرخید. به طور کلی، بیشتر صندلی‌های اداری دارای پایه چرخشی هستند. اگر از صندلی بدون چرخ استفاده می‌کنید، برای رسیدن به اشیا مختلف در حالت نشسته، دچار خستگی بازو می‌شوید.

  • پوشش رویی

صندلی اداری شما باید از بالشتک کافی برخوردار باشد زیرا قرار است برای مدت طولانی روی آن بنشینید. پوشش رویه صندلی اداری باید با این نیاز مطابقت داشته باشد و همچنین با پالت رنگ میز یا دفتر مطابقت داشته باشد.

کابینت‌ها و فضای ذخیره‌سازی

  • عملکرد ذخیره‌سازی

براساس نیاز فعلی و آینده شما، باید میزان ذخیره‌سازی مورد نیاز برای کار خود را تخمین بزنید. این امر به ویژه در مواردی که دفتر فعلی شما بیش از حد مملو از کاغذ و پرونده است یا در آینده به فضای ذخیره‌سازی بیشتری احتیاج دارید (به خصوص اگر در خانه کار می‌کنید) صادق است. اگر شما نیاز به ذخیره ترکیبی از پرونده‌ها / مقالات مهم و ابزارهای الکترونیکی دارید، می‌توانید میز کار مناسب را با کشوهای قابل قفل انتخاب کنید. (به خصوص اگر برای دفتر کار خود به میز کار نیاز دارید)

  • قابلیت دسترسی

هدف کل از داشتن یک کابینت برای ذخیره‌سازی این است که ابزار مورد نیاز شما همیشه در دسترس باشند. این شامل لوازم التحریر، درایو‌های قلم، دیسک‌ها، پرونده‌ها و غیره است. شما باید بتوانید در حالی که نشسته‌اید به ابزارهای خود دسترسی داشته باشید. در عین حال اطمینان حاصل کنید که واحد ذخیره‌سازی (بخوانید کشوها) را در صورت لزوم در دسترس شما هستند.

پیشنهاد ما

آیا در حال راه اندازی مشاغل هستید و به فکر گسترش فضای اداری هستید؟ آیا دفتر شما نیاز به یک بازسازی کلی دارد؟ آیا می خواهید نسبت به خرید صندلی کارشناسی اقدام کنید؟

بنابراین اگر به این موضوع فکر می‌کنید که سازمان شما از نظر، مبلمان اداری، صندلی اداری و صندلی کارشناسی دارای کیفیت چندان مناسب و شایسته‌ای نیست، زمان مناسب خرید و ورود به فروشگاه وجود دارد. تیم طراحی و تولید ما در تمامی این مراحل توانایی همکاری پیوسته با شما را دارد تا دفاتر شما مطابق با بهترین و به روزترین طراحی دکوراسیون تولید شود و شادابی و شایستگی را برای شما به ارمغان بیاورد. ما تمام توان خود را در جهت رفاه شما مطابق با علم روز انجام خواهیم تا فضای کاری بهتری برای شما و همکارانتان ایجاد کنیم.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید