توسط: تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ 0 دیدگاه

مبلمان اداری بینو، دکوراسیون داخلی بینو : راهنمای خرید میز مدیریت مدرن چه اطلاعاتی را با ما در میان می گذارد؟ بهترین روش برای خرید میز مدیریت مدرن کدام است؟ مهمترین مطالبی که در مورد خرید میز مدیریت مدرن باید بدانیم کدام است؟ با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا پاسخ‌های این سوالات را با هم مرور کنیم.

راهنمای خرید میز مدیریت مدرن

همان طور که می‌دانید بخش مدیریت مهم‎ترین قسمت یک اداره یا محیط کار است، هرچند دکوراسیون دیگر اتاق‌‎ها و واحدهای یک شرکت نیز مهم هستند، ولی با توجه به اینکه کلیه جلسات سازمانی و برون سازمانی و تصمیمات اساسی در این اتاق گرفته خواهد شد و رفت و آمد ارباب و رجوع به آن بیشتر است، چیدمان مبلمان اداری و نحوه اجرای دکوراسیون داخلی اتاق مدیریت اهمیت ویژه‎ای دارد.

با استفاده از تجهیزات اداری نظیر میز مدیریت، صندلی مدیریت، مبلمان اداری و خرید میز مدیریت مدرن می‌توانید اتاق مدیریت خود را متفاوت جلوه دهید. انتخاب هماهنگ مبلمان اداری و میز مدیریت از نظر رنگ، طرح و نوع، علاوه بر اینکه موجب رضایت مدیران خواهد شد، قطعا نظر سایر همکاران و ارباب و رجوع را نیز جلب خواهد کرد.

توصیه ما این است که فراموش نکنید اگر چیدمان اداری سازمان ظاهری آراسته و مرتب داشته باشد، بازدیدکننده‌ی بیشتری را به خود جلب خواهد کرد. از این رو می‌توان با انتخابی درست از مجموعه مبلمان اداری و با خرید میز مدیریت مدرن، علاوه بر داشتن حس رضایت از خرید، به شکوه اتاق مدیریت افزود. میزهای مدیریتی در انواع و سبک های مختلفی قابل تهیه است. خرید میز مدیریت مدرن در اشکال و طرح‌های گوناگون امکان پذیر است. جدا از امکانات ارائه شده، به طور معمول میز مدیریت مانند مبلمان اداری در دو سبک مدرن و کلاسیک قابل تهیه است.

همان طور که از نامش پیداست مبلمان اداری مدرن مناسب سلیقه‌های امروزی و مبلمان اداری کلاسیک مانند میز مدیریت کلاسیک، سبک و سیاقی قدیمی دارد. البته تلفیق این دو خود نوعی هنر است که بسیار اهمیت دارد،. همچنین بسته به طرحی که انتخاب می‌شود گاهی استفاده از مبلمان اداری کلاسیک با سبک های منحصر به فرد خود حس لوکس و لاکچری بودن را به همکاران و مخاطبین کسب و کار منتقل خواهد کرد.

کیفیت مناسب خرید میز مدیریت مدرن


کیفیت محصول انتخابی یکی از مهم‎ترین مواردی است که باید به آن دقت نمود. علت تاکید بر کیفیت آن است میز اداری تا سال ها برای کسب و کار می‌تواند کارآیی داشته باشد و باید از آن استفاده کرد. دلیل دیگری تاکید بر کیفیت، ایجاد ارزش بصری و سازمانی برای کسب و کار است و در انتها یکی از مهم‌ترین دلایل ماندگاری کیفیت در صورت استفاده مداوم است که می‌تواند هزینه‌های مربوط به تعمیر و نگهداری را به میزان بسیاری کاهش دهد.

انواع قیمت میز مدیریت مدرن

برای قیمت میز مدیریت مدرن می توان گفت تعداد عواملی که بر قیمت تاثیر گذار هستند بسیار زیاد است اما به صورت کلی می توان موضوعات زیر را در نظر گرفت:

  • جنس مواد اولیه
  • طراحی
  • کیفیت ساخت
  • ضمانت نامه
  • تولیدکننده

البته پیش از بررسی موارد گفته شده شاید بهتر باشد در وهله اول بررسی کنیم که خرید کدام میز مدیریت مدرن برای فضاهای کوچک و کدام یک برای فضای بزرگ مناسب است . آگاهی از این موضوع می‌تواند اطلاعات کافی را برای خرید درست در اختیار قرار دهد.

۱. میز مدیریت مخصوص شرکت کوچک


موضوعی که این روزها تأثیر مستقیمی در انتخاب و خرید میز مدیریت مدرن و میز اداری دارد بازسازی فضای اداری است. فرض کنید وارد یک شرکت شوید و تمامی فضای آن با میز و انواع مبلمان پر شده باشد. قطعا در این شرایط حس خوبی نخواهید داشت پس اینجاست که باید تصمیم بگیرد با کمک کارشناسان متخصص صنعت دکوراسیون نیازهای خود را برای بهبود فضای کاری برآورده سازید. البته برای این موضوع می‌توانید مقاله استاندارد فضای اداری و چیدمان مبلمان اداری را مطالعه کنید.
شرکت‌هایی که فضای کمی دارند عموما بهتر است از میز اداری و مبلمان فلزی استفاده کنند. به این ترتیب از دید ارباب رجوع فضای شرکت بزرگتر به نظر خواهد رسید. میز اداری و مبل‎مان چرمی که دارای پایه‌های عریض هستند هرگز در فضاهای کوچک مناسب به نظر نمی‌رسند. در نظر داشته باشید که قیمت میز مدیریت فلزی به نسبت مدل‌های دیگر ارزان‎تر و مناسب‎تر خواهد.

۲. خرید میز مدیریت مدرن برای شرکت بزرگ

اگر فضای اداری شما وسیع است، برای خرید میز مدیریت مدرن خود بهتر است به سراغ ست مبلمان مدیریتی مدرن و بروز بروید. قطعا استفاده از میز مدیریتی که دارای کشوهای زیادی است و نوع طراحی آن نیز منحصر به فرد است بهترین گزینه برای محسوب می‌شود. دقت کنید که قیمت میز مدیریت اغلب با مواردی چون طراحی، کیفیت، مواد اولیه و غیره تعیین می‌شود.

اگر بخواهید از مدلی بسیار لوکس استفاده کنید قطعا باید جنس چرم را در انتخاب خود بگنجانید. همچنین می‌دانیم که چرم‌های موجود در بازار در کیفیت و قیمت‌های مختلفی عرضه می‌شود و انتخاب نوع مرغوب و یا نیمه مرغوب به عهده خودتان است.
یکی دیگر از میزهای مدیریت بسیار مناسب برای فضاهای بزرگ میزهای چوبی با کاربرد ترکیبی از شیشه است. این میزها آنقدر زیبا و منحصر به فرد طراحی شده‌اند که بی شک می‌توان از آن‌ها لذت برد.

در نظر داشته باشید که برای خرید میز مدیریت مدرن، میزهای مدیریتی چوبی در رنگ بندی‌های مختلفی طراحی شده‌اند و امکان انتخاب هر رنگی برای این محصول وجود دارد. استفاده از شیشه‌ها برای بخش‌های تزیینی این میزها می‌تواند انتخابی ایده آل به نظر برسد. ساده‌ترین روش در این بین استفاده از دو رنگی تیره و روشن برای میز مدیریت است این ترکیب بی‌نظیر شما را شگفت زده خواهد کرد.

۳. قیمت میز مدیریت بر اساس کیفیت


خوشبختانه برای خرید میز مدیریت مدرن، دسته بندی دقیقی برای قیمت آن دیده می‌شود و این موضوع دست خریدار را بازتر خواهد گذاشت. قیمت میز مدیریت در نوع درجه یک شاید در نگاه اول گران به نظر برسد. اما با کمی تحقیق مشخص خواهد شد که یک‌بار برای همیشه کیفیت و استحکام را ضمانت می‌کند. فرض کنید محیط اداری شما در محیطی مرطوب قرار دارد، در این شرایط استفاده از روکش‌های چرم برای بخش‌های میز مدیریت قطعا پس از گذشت زمان می‌تواند کیفیت خود را از دست داده و دیگر گزینه مناسبی برای خرید میز مدیریت مدرن نباشد. ما از بهترین چرم‌های مرغوب برای محصولاتمان استفاده می‌کنیم.
قیمت میز مدیریت در نوع میان رده بسیار عالی و قابل قبول است و اغلب افراد سعی می‌‎کنند میزهای مدیریت میان رده را انتخاب کنند، این محصولات از کیفیت مناسبی برخوردار هستند و می‌توانند سال‌ها مورد استفاده قرار بگیرند. قیمت میز مدیریت میان رده به صورت دوره‌ای تغییر می‌کند و بستگی به جنس خرید شما دارد. گزینه بعدی در خصوص قیمت میز مدیریت ارزان است، میزهای مدیریت ارزان اکثرا برای شرکت‌هایی استفاده می‌شوند که زمان استفاده از آن کمتر است. به طور مثال اکثر پروژه‎های پتروشیمی برای تجهیز کارگاه اولیه خود و استارت پروژه‌های بزرگ صنعتی نیاز به محصولات ارزان و کار راه انداز دارند که بعد از بهره برداری پروژه و شروع تجهیز ساختمان‌های اصلی به دنبال میزهای با کیفیت بالاتر می‌روند.

۴. قیمت میز مدیریت بر اساس روش خرید

جهت خرید میز مدیریت مدرن، در روش‌های خرید اینترنتی قطعا طرح‌های تخفیف بسیاری وجود دارد. به این ترتیب اگر می‎‌خواهید قیمت میز مدیریت برای شما ارزان‎تر تمام شود می‌توانید محصول خود را به صورت اینترنتی و غیر حضوری سفارش دهید. در نظر داشته باشید که طبق سیاست‌های ما هیچ هزینه اضافی برای شما در نظر گرفته نخواهد شد به این ترتیب می‌توانید نوع مرغوب این محصول را ارزان و مقرون به صرفه خریداری کنید.
روش دیگری که در خرید میز مدیریت مدرن وجود دارد و برای سفارش میز مدیریت برای شما در نظر گرفته است به صورت پستی است. شما می‌توانید مدل مورد نظر را از طریق نمونه‌های موجود انتخاب کرده و سفارش خود را از طریق تیم‌های مشاور و فروش ما ثبت کنید. این محصول در سریع‎ترین زمان ممکن به دست شما خواهد رسید.

ایده های خود را عملی سازید!

برای خرید میز مدیریت مدرن، در صورتی که از مدل‌های موجود برای میزهای مدیریتی رضایت ندارید می‌توانید هرچه در ذهن‎تان است را به مرحله عمل برسانید تیم‌های تخصصی بینو سعی می‌کنند طرح‌های مد نظر شما را به بهترین نحو ممکن پیاده‌‎سازی کنند. بنابراین با خرید از ما رضایت صدرصد برای شما فراهم می‌شود.

کلام پایانی

از این رو اگر هنوز مجموعه اداری خود را انتخاب نکرده‌اید، می‌توانید کمی تحقیق کنید و پس از اطمینان از سابقه گروه تولیدی و کیفیت محصولات تولید شده اقدام به خرید نمایید. پیشنهاد ما به شما دیدن از مجموعه بی‎نظیر مبلمان اداری بینو که انواع ست مبلمان اداری‎، میزهای مدیریتی و مجموعه مدیریتی برای شما فراهم آورده تا انتخابی شایسته و برازنده مجموعه خود داشته باشید. اگر فرصت مقتضی جهت بازدید را ندارید، مشاوران و کارشناسان ارشد طراحی ما به صورت حضوری آماده خدمات رسانی و ارائه طرح‌های اختصاصی برای فضای اداری شما هستند.

۵/۵ - (۱۳ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید