توسط: تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ 0 دیدگاه

برای خرید مبل اداری مدرن باید به چه نکاتی توجه کرد؟ بی‌شک و تردید اگر به دنبال تجهیز فضای اداری و به اصطلاح نو نوار کردن فضای اداری خود بوده باشید، به مشکلات و موانع بسیاری در فرآیند خرید برخورده اید. راه اندازی یک دفتر اداری در یک فضای جدید شاید بسیار هیجان‌انگیز باشد اما همیشه آن قدر که فکر می‌کنیم ساده نیست. این مهم سخت‌تر می‌شود اگر بدانیم انتخاب مبلمان اداری می‌تواند به افزایش کارآمدی و بهبود وضعیت کاری موثر است. با ما همراه باشید تا در مورد خرید مبل اداری مدرن بیشتر بدانیم. علاوه بر این موارد و نکات مختلف مبلمان اداری را با هم مرور کرده و به نتیجه‌ی مناسبی برسیم.

خرید مبل اداری مدرن و نکات مهم

برای خرید مبل اداری بهتر است نکاتی را در نظر بگیریم. نکاتی که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد می‌تواند فرآیند خرید شما را راحت و ساده کند. این نکات عبارت‌اند از:

بودجه

بودجه‌ی خرید مبل اداری را ابتدا تعیین کنید. در این فرآیند بهتر است محاسبه کنید که چقدر می‌توانید برای مبلمان و لوازم جانبی خرج کنید. دانستن این موضوع کمک می‌کند که جستجوی خود را در مکان‌های مناسب متمرکز کنید. با نگاه کردن به فروشندگان در محدوده قیمتی، کم‌ترین زمان برای خرید صرف خواهید کرد. تجربه به ما می‌گوید اگر تصمیم به خرید مبل اداری مدرن و فوق العاده‌ای داشته باشید، دقیقا می‌دانید که چقدر می‌توانید خرید کنید.

فضای اداری

به فضای اداری و در دسترسی که دارید، فکر کنید. انواع مختلفی از مبلمان اداری تولید می‌شوند اما برای همه فضاها مناسب نیستند. بنابراین مبلمانی را انتخاب کنید که مناسب دفتر کار شما و سبک کاری شما باشد. برای مثال میز مدیریتی که در یک فضای اداری بزرگ، عالی و هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد، اما در یک دفتر کوچک، بر فضا غلبه خواهد کرد و باعث ایجاد محدودیت می‌شود. بنابراین برنامه ریزی برای خرید متناسب با فضای اداری در اختیار را به عنوان اولین قدم در نظر بگیرید.

راحتی

حتی شیک‌ترین صندلی‌ها هم اگر کمر شما را آسیب ببیند باعث پشیمانی خریدار می‌شود، بنابراین به دنبال صندلی‌ها و میزهای ارگونومیک باشید. ارزیابی ارگونومیک تنظیمات فعلی شما ممکن است محل خوبی برای شروع باشد، و به یاد داشته باشید که راحتی ارتباط تنگاتنگی با بهره وری دارد. مبلمان اداری ارگونومیک یک سرمایه‌گذاری تجاری مناسب است که نیازی به استفاده بیش از حد از بودجه نیست.

فضای ذخیره‌سازی

وقتی جایی برای همه چیز وجود داشته باشد، سازماندهی آسان‌تر است، بنابراین بهتر است در طراحی فضای اداری به فضای ذخیره‌سازی توجه کرد. بایگانی، قفسه کتاب، و نیازهای ذخیره‌سازی را در طراحی فضای اداری خود قرار دهید، و اگر مساحت فضای اداری شما بسیار کم است، اجزای ترکیبی و چند منظوره را در نظر بگیرید که فضای ذخیره‌سازی بیشتری را برای شما به ارمغان می‌آورد. در خرید مبل اداری مدرن می‌توانید به فضای ذخیره‌سازی توجه کنیدو در حال حاضر طراحی‌های مختلف مبلمان اداری به سمتی رفته است که بیشترین فضای ذخیره‌سازی برای افراد ایجاد شود. از این رو بهتر است پیش از خرید به فضای ذخیره‌سازی که مبل اداری و مجموعه تجهیزات اداری انتخابی در اختیار شما می‌گذارد را بررسی کنید.

تکنولوژی

امروزه فضاهای اداری به سمتی می‌رود که استفاده از ابزارها و تجهیزات به حداقل میزان برسد. برای مثال در حال حاضر در بسیاری از ازمان‌ها افراد مختلف تلاش می‌کنند که هیچ گونه مستند فیزیکی از اسناد مورد استفاده‌ی خود نداشته باشند. ان‌ها تلاش می‌کنند تا اسناد و مدارک و سایر قوانین اداری و سازمانی را که در سال‌ها پیش به صورت فیزیکی مورد استفاده قرار می‌گرفت را دیگر به این صورت استفاده نکنند. در طراحی فضای اداری نوین با استفاده و خرید مبل اداری مدرن می‌بایست توجه داشته باشید که خرید را مطابق با تکنولوژی انجام دهید. می‌توان گفت خرید مبل اداری مدرن را برای آینده‌ی کسب و کار خود انجام دهید نه امروز کسب و کار خود.

تمیز کردن مبل اداری مدرن

یکی از نکاتی که پس از خرید مبل اداری مدرن و در هنگام استفاده و کاربری آن بسیار مهم است، نظافت مبلمان اداری است. آیا نظافت در کسب و کار اولویت دارد؟ هر فضای اداری باید تمیز نگه داشته شود، اما برخی از مشاغل به شرایط کاری تقریباً عاری از میکروب نیاز دارند. اگر این در کسب و کار شما صدق می‌کند، هنگام خرید مبلمان اداری این نکات را به خاطر بسپارید:

  • چرم و وینیل 

لکه‌ها را بهتر از پارچه دفع می‌کند.

  • سطوح صاف  

راحت‌تر از پوشش‌های بافت پاک می‌شوند.

  • مواد بادوام

در برابر مواد شوینده قوی و شستشوی مکرر مقاومت می‌کند.

هنگام خرید مبل اداری مدرن چه کار نکنیم؟

به یاد داشته باشید که به هیچ وجه کارمندان خود را فراموش نکنید. کارمندان نخستین اولویت شما در خرید مبل اداری مدرن هستند. بنابراین بررسی نیازها و راحتی آن‌ها می‌بایست در اولویت شما باشد. مجموع نیازهای کارمندان برای انجام کار در فضای اداری نیازهای فیزیکی (مبلمان برای افراد قد بلندتر یا کوتاه قدتر)، سبک کار (تشریکی/فردی)، و نقش‌ها و مسئولیت‌ها (آیا آن‌ها به فضای ذخیره‌سازی بیشتری نیاز دارند؟ فضای دسکتاپ بیشتر؟) تقسیم‌بندی می‌شود.

اشتباهات در خرید مبل اداری مدرن

  • کیفیت را فدای صرفه جویی کنید. بدان معنا که در خرید مبل اداری مدرن همیشه دور اندیش باشید. به این فکر کنید که احتمال دوام این بخش از مبلمان اداری شما چقدر است و چقدر برای استفاده در فضای اداری شما می‌تواند مناسب باشد.
  • سبک را نادیده بگیرید. در حالی که راحتی اولویت اصلی است، مبلمان شما نیز بیانیه‌ای در مورد تجارت و نوع کسب و کار است. اگر برای فضایی خرید می‌کنید که به روی مشتریان باز است، قبل از خرید به راحتی و هویت بصری که این مبلمان در اختیار برند می‌گذارد دقت کنید.
  • بدون تلاش خرید کنید. خرید آنلاین مبلمان اداری بسیار راحت است، اما هیچ چیز بهتر از نشستن روی صندلی یا پشت میز پیش از خرید نیست.

هنگام خرید مبل اداری مدرن چه نکته‌ای مهم است؟

بنابراین اکنون که اصول اولیه برای خرید مبل اداری مدرن را با هم مرور کردیم، زمان آن رسیده است که به جزئیات بپردازیم. در یک صندلی یا ایستگاه کاری باید به دنبال چه چیزی باشید؟ آیا برخی از ویژگی‌ها مهمتر از بقیه هستند؟ هنگام شروع فرآیند خرید مبل اداری مدرن، نکات زیر را در نظر داشته باشید.

  • محصولات ارگونومیک با تنظیمات ارتفاع/عرض/شیب برای حداکثر راحتی (صندلی‌های ارگونومیک، میزهای ایستاده) پشتیبانی خوب از پشت و پاها، زیبایی‌شناسی سبک‌های متناسب با طراحی دفاتر اداری (رسمی در مقابل معمولی، سنتی در مقابل مدرن) رنگ‌ها و مواد تکمیل کننده دکوراسیون طراحی و ساخته شده اند.
  • قابلیت تنظیم و کارکرد مبل اداری مدرن که متناسب با طیف وسیعی از اندازه‌های بدنه حرکت می‌کنند (سینی‌های صفحه‌کلید، بازوهای مانیتور) محصولاتی که می‌توانند برای بیش از یک کار استفاده شوند (مانند میزهایی برای جلسات، ناهار، تمرین، و مکان‌های ارائه).
  • شهرت برند یک شرکت قابل اعتماد که محصولات با کیفیت را با گارانتی خوب و سیاست بازگشت و احساس مسئولیت زیست محیطی ارائه می‌دهد.

نتیجه گیری

برای خرید مبل اداری مدرن می‌بایست نکاتی را در نظر داشت البته می‌بایست توجه کرد که اشتباهاتی را نیز مرتکب نشد. تمامی این موراد به صورت خلاصه در اختیار شما قرار داده شده است تا بهترین نتیحه را به هنگام خرید مبلمان اداری داشته باشید. ما در مبلمان اداری بینو با بیش از ده سال سابقه در تولید مبلمان اداری می‌توانیم به شما کمک کنیم. تنها کافی است با تیم مشاوره و فنی ما تماس بگیرید. مشاوره‌های رایگان برای طراحی فضای اداری و خرید مبلمان اداری توسط همکاران ما به شما ارائه خواهد شد. علاوه بر این در صورت تایید و درخواست متقاضیان بازدید رایگان از محل نیز برای مشاوره‌های رایگان عرضه خواهد شد.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید