توسط: تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

 

خرید مبلمان اداری با کیفیت برای هر شرکتی لازم و ضروری است. زیرا تأثیرات قابل توجهی از خود به جای می‌گذارد. از جملۀ این تأثیرات مثبت می‌توان بر افزایش بهره‌وری شرکت، تأمین راحتی پرسنل، ارتقای روحیه کار تیمی و حفظ پویایی در فضای کاری اشاره کرد. در اینجا ۴ نکتۀ مهم برای انتخاب و خرید بهتر مبلمان اداری با کیفیت آورده شده است. پس با بینو همراه باشید.

 

۱-شناسایی نیاز

به نظر ساده می‌آید، اما بسیاری از افراد بدون آن که نیاز خود را بشناسند، دست به انتخاب و خرید کورکورانه می‌زنند که منجر به ایجاد مشکلات زیادی می‌شود. قبل از شروع خرید، یک لیست کوتاه از تمام مبلمان اداری مورد نیاز خود داشته باشید. با شناسایی اقلام ضروری مانند صندلی اداری، میز اداری، کابینت و غیره شروع کنید. میزان سازگاری مبلمان اداری با محیط کار، به واسطۀ عملکرد آن تعیین می‌شود. علاوه بر این، فضای موجود به تعیین اینکه چه نوع و سبکی از مبلمان اداری برای دفتر شما مناسب است، کمک می‌کند.

 

۲-برنامه‌ریزی برای مقدار فضا

در نظر بگیرید که چگونه می‌توانید از فضای موجود، حداکثر استفاده را ببرید. ارتفاع سقف، موقعیت دیوار، ستون‌ها، درها و پنجره‌ها نشان می‌دهد چه نوع مبلمان اداری برای شما مناسب است و بهترین مکان برای استقرار آنها کجاست.

 

۳-تأمین راحتی

سعی کنید مبلمان اداری را انتخاب کنید که سطح بالایی از آسایش را ارائه می دهد. قبل از خرید چند مورد را امتحان کنید، حتی اگر مقدور بود هنگام انتخاب و خرید حضوری، یک نفر از کارکنان را برای امتحان کردن میزان راحتی مبلمان با خود همراه کنید تا بهتر بتوانید دست به انتخاب بزنید.

 

۴-سبک مبلمان

مبلمان اداری که حاوی نام تجاری و هویت شما باشد، همیشه انتخاب خوبی است. هنگام جستجو برای مبلمان اداری، این مورد را در نظر بگیرید. علاوه بر این، تحقیقات نشان داده است که بهره‌وری به طور مؤثر تحت تأثیر محیط کار است. بنابراین، اگر شما و تیمتان در دفتر خود راحت هستید، احتمالاً مولدتر خواهید بود.

جهت بررسی، مشاهده مشخصات و خرید مبلمان اداری بینو با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸ – ۴۶۱۲۰۱۸۶-۴۴۰۲۶۴۹۷

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید