توسط: تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۷ 0 دیدگاه
[vc_row][vc_column][vc_column_text]کارکنان اداری در همه جا از مشکلات مشابهی در کمر خود رنج می برند، اغلب به دلیل نشستن طولانی مدت در صندلی های نامناسب. اگر در نظر داشته باشیم که بسیاری از ما روزانه به اندازه کافی در روز کار می کنیم، این به این معنی است که ما باید حداقل به همان اندازه توجه، سعی و کوشش به خرید صندلی اداری مناسب داشته باشیم.

در حالی که صندلی های اداری در انواع مختلف در دسترس هستند، سوالی باقی می ماند: “کدام برای من بهتر است؟” در زیر برخی از موارد برای خرید یک صندلی اداری مناسب آمده است:

ماده ساخت

چرم، وینیل، مش و پارچه به طور کلی محبوب ترین مواد صندلی دفتر هستند. هر کدام مزایا و معایب خود را دارند.

چرم کلاسیک و راحت است و در آرایه ای از رنگ های موجود است. از آنجا که چرم به خوبی نفس نمی کشد، به نظر نمی رسد برای دفاتری که کارمندان به طور مداوم بر روی صندلی خود می نشینند مناسب باشد. صندلی هایی با کیفیت چرم از چرم ضخیم تر و راحت تر می توانند باشند تا مانع از شکنندگی، پاره شدن و یا سایش شوند.

وینیل (نوعی پلاستیک) اگر به نرمی و لطافت چرم نباشد ولی می تواند از لحاظ قیمتی پایین تر باشد. مهم است که مطمئن شوید که وینیل با کیفیت بالا را خریداری می کنید.

حتما بخوانید: بهترین صندلی اداری

صندلی های پشتی مش دار در دفاتر امروز به طور فزاینده ای محبوب هستند. این مواد بسیار سبک و قبل تنفس است (جلوگیری از عرق کردن در کمر) که معمولا از پارچه های پلاستیکی یا سفت ساخته شده است و به حذف گرما کمک می کند. آنها همچنین از صندلی های معمولی و صندلی های وینیل با دوام تر هستند، که بسیاری از آنها به صورت ارگونومیک طراحی شده اند تا درد کمر را کاهش یابند.

صندلی های پارچه ای معمولا ارزان و در طیف گسترده ای از رنگ ها در دسترس هستند، اما از معایب آن ها می توان به خراب شدن سریع تر اشاره کرد. اسپری های ضد آفتاب می توانند به محافظت از پارچه کمک کنند.

کیفت ساخت

طراحی و کیفیت ساخت نیز باید در نظر گرفته شود، زیرا این یک شاخص اولیه برای طول عمر و جهت گیری ارگونومیک است. برخی از صندلی ها نیاز به مونتاژ کامل دارند، در حالی که دیگران به طور جزئی مونتاژ شده اند، برای راحتی و استفاده فوری.

صندلی های با کیفیت بالا با استفاده از فلز ساخته می شوند، اما صندلی های پلاستیکی با کیفیت بالا نیز در دسترس هستند. فروشندگتن معتبر می توانند اطلاعات ارزشمندی درباره دوام و کیفیت صندلی ارائه دهند، اما بررسی محصول اغلب بهترین اندازه گیری از چیدمان صندلی است.

جزئیات طراحی، مانند صندلی هایی با و بدون دسته به نیازهای خاص خود بستگی دارد. صندلی های مدرن اداری علاقه بیشتری به ویژگی های ساخت دارند که به صورت ارگونومی برای بدن انسان طراحی شده اند. اگر مسائل پشتی را پشت سر بگذارید، پشتیبانی کمری (یا فقدان آن) باید یک عامل بزرگ باشد.

هر صورت ممکن است تست صندلی قبل از خرید حرکتی درست باشد. اگر صندلی خود را به صورت آنلاین سفارش دهید، مطمئن شوید که می توانید آن را بازگردانید اگر صندلی راحتی را که لازم دارید را ارائه ندهد.

حتما بخوانید: قیمت صندلی اداری مواد مهم در خرید آن

گزینه های دیگر

تعداد روزافزونی از صندلی ها و لوازم جانبی مناسب تناسب اندام وجود دارد. صندلی های اداری ممکن است در حال حاضر دارای صندلی ورزشی باشند یا ممکن است به طوری طراحی شوند که کارکنان را به طور مداوم وزن خود را متعادل سازد و به این ترتیب عضلات هسته و پا را به کار بگیرد.

کارفرمایان می تواند صندلی اداری معمولی را با صندلی های ایستاده جایگزین کنند، این صندلی ها دارای تنظیمات ارتفاع هستند که در زمان هایی کارمندان می توانند به صورت ایستاده کار کنند تا گردش خون در بدن آن ها افزایش یابد و تحرک داشته باشند.

اما اگر راحتی بیشتر نگرانی شما باشد، ممکن است صندلی ماساژ قابل جابجایی را در نظر بگیرید. گزینه ها معمولا ماساژ، گرما، ارتعاش (ویبره) یا ترکیبی از دو یا چند مورد از آنها را شامل می شود. خرید این نوع از صندلی ها می تواند گران تر باشند.

قبل از خرید، آن را امتحان کنید و اطمینان حاصل کنید که نصب یک صندلی مخصوص به مطابقت با سیاست های شرکت است.

بدون داشتن یک ایده واضح در ذهن از نیازهای خود، اقدام به خرید نکنید. خبر خوب این است که صندلی های متنوعی وجود دارند که متناسب با بودجه های متنوعی هستند. مارک های مختلف ممکن است ادعا کنند که بهترین صندلی های اداری را به بازار عرضه می کنند اما در نهایت صندلی های کامل دفتر به دلایل همچون نیاز و ترجیحات شما تعیین می شود.

برای مشاهده محصولات مبلمان اداری و اطلاع از لیست قیمت انواع صندلی اداری، مشاوره و بررسی های لازم با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸-۴۴۰۵۷۴۴۵-۴۴۰۵۷۴۶۹[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row height=”auto” us_notification=”” notification=””][vc_column][us_btn text=”برای مشاهده انواع صندلی اداری کلیک کنید” color=”red” align=”center” link=”url:http%3A%2F%2Fbayno-co.com%2F%25D8%25B5%25D9%2586%25D8%25AF%25D9%2584%25DB%258C-%25D8%25A7%25D8%25AF%25D8%25A7%25D8%25B1%25DB%258C%2F||target:%20_blank”][/vc_column][/vc_row]

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید