توسط: تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ 0 دیدگاه
[vc_row][vc_column][vc_column_text]

خرید انواع پارتیشن اداری

خرید انواع پارتیشن اداری به چه شکلی انجام می‎شود؟ برای خرید انواع پارتیشن اداری به چه اطلاعاتی نیاز داریم؟ بهترین مدل برای خرید انواع پارتیشن اداری کدام است؟
یکی از جدا کننده‎های سبک و قابل جا بجایی مورد علاقه در اداره‎ها و سازمان‏‎ها پارتیشن اداری دو جداره و پارتیشن تک‎جداره است که بر حسب جنس شامل پارتیشن دوجداره ام دی اف و پارتیشن آلومینیومی، پارتیشن شیشه ای و… تقسیم بندی می‎شوند.
امروزه خرید انواع پارتیشن اداری امری مرسوم و متداول است و این پارتیشن‎ها در تمامی مکان‎ها مورد استفاده قرار می‎ گیرند. شما می‎توانید بسته به علایق و سلیقه خود یکی از طرح‎های مختلف پارتیشن اداری را انتخاب نموده و خریداری کنید. پارتیشن‎های اداری در متریال‎های متنوع و ابعاد و رنگ‎های مختلفی وجود دارند که شما می‎توانید با توجه به محدودیت فضای اداری یا مسکونی خود یکی از این پارتیشن‎ها را انتخاب و خریداری کنید.
استفاده از انواع پارتیشن‎های اداری باعث می‎شود که فضای کاری شما تقسیم شود و با ایجاد فضای شیک و مدرن محیط کاری خود را جذاب و شیک جلوه دهید. در نهایت این کار باعث می‎شود هر ببینده را مجذوب خود کنید و با استفاده از این محصول در مکان‎هایی که فضای زیادی برای ساخت دیوار برای جدا کردن فضای مورد نظرتان وجود ندارد، بتوانید پاسخگوی نیازتان باشید. این پارتیشن‎ها بسیار کم هزینه و بی‎دردسر هستند. همچنین در صورت تغییر دکوراسیون شرکت به راحتی می‎ توانید آنها را جابجا نمایید و یا در صورت عدم نیاز به آنها پارتیشن‎ها را جمع کنید و آنها را به عنوان پارتیشن دست دوم بفروشید.

ساخت پارتیشن اداری

برای خرید انواع پارتیشن اداری نکات بسیاری وجود دارد که در ادامه به توضیح آنها پرداخته شده است. به دلیل استفاده بی‎شمار از پارتیشن اداری افراد بسیاری به این شغل روی آورده‎اند و در این زمینه مشغول هستند. ساخت و تولید پارتیشن اداری، عملی بسیار حساس و تخصصی است. افراد باید در این زمینه تجربه مناسبی را به دست آورند تا بتوانند پارتیشن اداری مناسب و با کیفیتی را تولید کنند. پارتیشن‎های اداری در ارتفاع گوناگون تهیه و تولید می‎شوند که ساخت آنها از کوچکترین قطعه و با هر جنسی تا بزرگترین قطعه آن دارای اصول و استانداردهای خاص خودش می باشد، که به شما توصیه می‎کنیم قبل از خرید انواع پارتیشن اداری حتما از مشاوران ارشد و با تجربه این رشته تخصصی، مشورت نمایید تا بتوانید طرح و متریال متناسب با نیاز خود را با طرح ایده‎آل خود انتخاب نمایید. عرضه زیاد پارتیشن‎های اداری به بازار قیمت پارتیشن اداری را نیز تحت تاثیر قرار داده است. پارتیشن‎های اداری در ارتفاع گوناگون تهیه و تولید می‎شوند.

خرید انواع پارتیشن اداری

مزیت خرید انواع پارتیشن اداری

• تنوع در طراحی
• قیمت رقابتی
• انعطاف پذیری در چیدمان
• در بعضی از مدل ها(فریم لس) عایق صوتی
• نورگیر بودن(طراحی مدرن)
• تمرکز کارکنان هنگام کار و جلوگیری از تولی سر و صدا در محیط اطراف
• استفاده از فضاهای بزرگ با تقسیم بندی به فضاهای کوچک بدون آسیب به ظاهر ساختمان و حمل آسان
• امکان تغییرات پیدمان دکوراسیون و نورپردازی در ساخت پارتیشن
• صرفه جویی در هزینه تغییرات در ساختمان
• قابلیت متحرک و یا ثابت بودن پارتیشن که به صورت موقت یا دائمی قابل تنظیم است.
• استفاده از پارتیشن برای ساخت لابی های موقتی
• صرفه جویی در زمان تولید و نصب و سرعت ساخت بالای پارتیشن از مزایای مهم آن برای شرکت‌هاست.

کاربرد پارتیشن اداری

پارتیشن اداری کاربردهای زیادی دارد که جداسازی فضاها یکی از مهم ترین کاربردهای آن می‎ باشد. از این طریق می توان در یک ساختمان کوچک برای هر یک از کارکنان، فضای مجزا و منحصر بفردی ایجاد کرد تا ضمن داشتن حریم شخصی، بتوانند در سکوت تمام کار خود را انجام دهند. این آرامش باعث افزایش کارآیی کارمندان خواهد شد. استفاده از این پارتیشن‎ها در زیباسازی محیط تأثیر بسزایی دارد و نظم خاصی به محیط می‎بخشد. پس بهتر است برای داشتن یک محیط امن و راحت از بهترین پارتیشن اداری استفاده کنیم تا به موفقیت و رضایت بیشتری از خرید انواع پارتیشن اداری خود در محیط کاری خود دست یابیم.

انواع و قیمت پارتیشن اداری بر اساس جنس

پارتیشن اداری جدا از طرح های شیک و زیبا، جنس ماده اولیه متفاوت، ارتفاع، ضخامت و نوع کاربری به سه دسته اصلی تقسیم بندی می شوند.
پارتیشن MDF
پارتیشن آلومینیوم
• پارتیشن شیشه ای
که امکان ترکیب هر سه جنس با یکدیگر وجود دارد .

قیمت خرید انواع پارتیشن اداری بر اساس ساختار

*پارتیشن اداری تک جداره: این نوع از پارتیشن‎ها با مواد اولیه مختلفی اعم از MDF، شیشه، ترکیب شیشه و MDF، آلومینیوم و در مدل‎های ریلی متحرک یا ثابت وجود دارد. از پارتیشن تک جداره برای جداسازی و تفکیک محیط استفاده می ‎شود و با توجه به نوع ماده اولیه توانایی نشر نور در نوع شیشه، عایق صدا در نوع چوب و فلز، زیبا و جذابیت در نوع چوبی یا شیشه از آنها استفاده می‎گردد. قیمت پارتیشن اداری تک جداره با توجه به ضخامت و مواد اولیه آن متفاوت بوده و جنس MDF محبوب ترین پارتیشن برای استفاده در محیط کار می‎باشد.
*پارتیشن اداری دو جداره: در خرید انواع پارتیشن اداری باید دانست که پارتیشن اداری دوجداره با دارا بودن ضخامت بیشتر از مواد اولیه شیشه MDF، فلز و … در انواع طرح های شیک زیبا، مدرن یا کلاسیک وجود داشته و عایق بسیار مناسبی در برابر صدا می‎باشند. هر مشتری می‎تواند بسته به نوع خواسته خود ارتفاع دلخواه خود را برای گردش هوا، متراژ محیط و مواردی از این قبیل انتخاب نماید. استفاده و ساخت پارتیشن اداری MDF و شیشه بسیار رایج و محبوب هستند. قیمت خرید انواع پارتیشن اداری شیشه‎ای با توجه به وزن، ضخامت و نوع کاربری آن ارزان‎تر می‎باشد. قیمت پارتیشن اداری ساخته شده از ترکیب مواد اولیه چوب یا فلز، ضخامت و ارتفاع آن نیز متفاوت می‎باشد.

عزیزان و همراهان گرامی برای دریافت مشاوره رایگان در امر خرید انواع پارتیشن اداری با مشاورین ارشد طراحی مبلمان اداری بینو می‌توانید از طریق لینک زیر و همچنین صفحه تماس با ما اقدام فرمایید.



[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_raw_html]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[/vc_raw_html][/vc_column][/vc_row]
۵/۵ - (۵ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید