[vc_row][vc_column][vc_column_text]

تجهیز سالن همایش

[/vc_column_text][us_gallery ids=”6617,6618,6619,6620″ layout=”masonry” columns=”4″ indents=”1″][vc_column_text]

تجهیز سالن همایش به چه شکلی انجام می‌‎شود؟ مهمترین نکات برای تجهیز سالن همایش چیست؟ موضوع صدا در تجهیز سالن همایش چیست؟ عوامل تاثیرگذار در روند تجهیز یک سالن همایش کدام است؟
آیا شما در حال برنامه ریزی برای ایجاد سالن همایش و کنفرانس هستید؟ ممکن است در فکر بارسازی یا ساخت یک فضای جدید باشید. در هر صورت، شما به احتمال زیاد با اطلاعات فراوان، گیج کننده و اغلب گمراه کننده در مورد دقیقا همان چیزی که تجربه یک سالن همایش عالی را ایجاد می‎‌کند، مواجه می‎‌شوید.

برای این که همه چیز را به درستی درک کنید، ایده خوبی است که به عقب برگردید و آنچه را که ممکن است و آنچه که برای رسیدن به نتایج مورد نظر ضروری است، در نظر بگیرید. این مقاله سه عنصر کلیدی طراحی مناسب چنین فضاها را بیان می‎‌کند.

با توجه به آنچه که در اصطلاح تجهیز سالن همایش، کنفرانس و حتی تئاتر یا سینما بدان معنی است که ما درصدد تجهیز سالن همایش به یک فضای اختصاصی و بهینه برای فیلم، موسیقی، همایش یا کنفرانس بزرگ هستیم. ملاحظات طراحی سالن همایش فراتر از شمارش تعداد صندلی‎‌ها یا نوع تجهیزات مورد نیاز است.

زندگی همه ما در بسیاری جهات متفاوت است و زمان غیر قابل تعویض. یک سالن همایش یا سینما به درستی طراحی شده، می‎‌تواند مکان خاصی باشد که همه مردم را در کنار هم نگه دارد. این که آیا زن و شوهری به طور منظم و فزآینده‎ای به سینما یا تئاتر بیایند یا در ساعاتی از همایش خاصی لذت ببرند، این بدن معناست که سالن کار خود را به خوبی از منظر طراحی، تجهیز و اجرا انجام داده است.

ضروری است که برای تجهیز سالن همایش آن را به نهایت زیبا و مجهز طراحی کنید. زمانی که تجربه خیلی خوب از حضور در سالن به مردم منتقل شود، شما مسیر را به درستی پیموده‌‎اید. مهم است که همه جوانب از منظر: صدا، تصویر و نور را در نظر بگیرید.

تاثیر صدا چقدر است؟

صدا یکی از مهمترین بخش‎‌های تجهیز سالن‎ همایش و کنفرانس است. بسیاری از مردم با این ایده که صدا با کیفیت بالا چیزی است که فقط شنوندگان و دیگر افراد با استعداد خاص می‌‎توانند بشنوند. در حقیقت، صدا، مسلما محرک‎‌هایی است که ما طراحی کرده‌ایم تا بیشتر تحت تأثیر رویدادها قرار بگیریم.

صدا بر جسم، احساس، ذهن و رفتار ما تأثیر می‎‌گذارد. سیخ شدن موها بر روی تنمان بعد از شنیدن آهنگ مورد علاقه‎‌مان، همان احساسی است که فضا به فرد منتقل می‎‌کند. همه ما می‌‎توانیم صدای خوب را درک کنیم، بخش زیادی از آنچه سالن خوب تجهیز شده باید ارایه کند است.

سیستم‎‌های صدا از میکروفن‌‎ها مخصوص در فضای بزرگ کنفرانس گرفته تا بلندگوها باید به درستی در محل جهت کنترل و بهبود رویداد قرار بگیرند. مقدار پخش صدا نباید به اندازه‎ای آزار دهنده باشد، همچین باید از سیستم‌های نویزگیر برای گرفتن صداهای مزاحم یا آکوستیک کردن محیط نیز استفاده کرد.

تصویر مهم است؟

نحوه تجهیز سالن همایش و کنفرانس در زمینه تکنولوژی‎‌های ویدئویی یکی دیگر از موارد مهم است. تعادل دقیق موقعیت‌های مشاهده، خطوط دید، موقعیت ویدئو پروژکتور، وضوح تصویر، محتوای روی صفحه و بیشتر، نیاز به مهندسی و مشخصات فنی دقیق دارد. ارایه یک کیفیت تصویر فوق معیار اصلی طراحی است. تولید یک سطح عملکردی غیرمتعارف احتمالا به ویژه نیاز دارد تا به طور خاص برای چنین عملکردی بهینه شود.

در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک می‎‌کند تاثیر کامل بر مخاطبان ایجاد کنید.

اطمینان از صدای بلند و روشن

کیفیت صدا همیشه اولین جنبه مهم در هر رویداد موفق است. پیام‌‎های صحیح به مخاطبان منتقل می‌‎شود. اطمینان حاصل کنید که توزیع صدا در سراسر سالن وجود داشته باشد. خوب است که در هرگوشه فضا کمتر از یک بلندگو قرار دهید. چهار بلندگوی بزرگ برای ۲۰۰ نفر ظرفیت می‎تواند کافی باشد.

استفاده از روشنایی مناسب

نورپردازی باید مناسب برای هر کسی که نشسته در صحنه باشد فراهم شود. در اغلب موارد، نورپردازی صحنه را می‎‌توان فراموش کرد یا در اغلب موارد به درستی استفاده نکرد. نورپردازی مرحله‌‎ای نقش حیاتی نه تنها در طی یک رویداد بلکه در زمینه فیلم‌برداری و عکس نیز دارد. شما باید از کنسول برای کنترل روشنایی کل اتاق استفاده کنید. به همین ترتیب برای یک سخنرانی فقط به یک نمای افقی بسنده نکنید.

ارتفاع درست را انتخاب کنید

در حالی که ارتفاع صحیح صحنه را در نظر بگیرید، راحتی و دید مخاطبان را نیز لحاظ کنید. برای هر رویداد برای حدود ۲۰۰ مخاطب نشسته، یک و نیم پایی از زمین می‌‎تواند ارتفاع مناسب باشد. نمای کلی که در تنظیمات در دسترس است، باید در نظر گرفته شود. ارتفاع صحنه می‎‌تواند به ۵ فوت برسد، بسته به اندازه و تعداد مخاطبان.

میکروفن را بر اساس بلندگوهای موجود انتخاب کنید

از سخنرانان در مورد چگونگی راحتی آن‌ها در هنگام سخنرانی خود پرسش کنید. بلندگوهایی هستند که مایل به حرکت در اطراف صحنه برای ایجاد ارتباط موثر با مردم است. بهترین کار این است که برای همه شرایط سالن را تجهیز کنید. علاوه بر این میکروفنون‌های بی‎سیم را برای سخرانان جهت شروع اجرای رویداد یا پرسش و پاسخ با مخاطبان.

خرید تجهیزات سالن کنفرانس

در بالا، بخشی از مواردی است که باید در هنگام سازماندهی و تجهیز سالن همایش و کنفرانس برای اجرای یک رویداد را به یاد داشته باشید. با استفاده از این نکات، برای نه سخنرانان و نه مخاطبان در طول یک رویداد هیچ مشکلی ایجاد نخواهند شد و آنان برای ساعاتی از رویداد خود نهایت لذت را خواهند برد.

مبلمان اداری بینو (bayno) با سابقه بیش از یک دهه در طراحی و تجهیز کامل انواع سالن‌های همایش، اتاق‎‌های کنفرانس بزرگ، سینما و تئاتر، توانسته است در مسیر خواسته‌‎های مشتریان در راستای ایجاد فضایی موثر حرکت کند. جهت تجهیز کامل چنین فضاهایی ازعم از فعالیت‌‎های: الکتریکال، تاسیسات، ابنیه و دکوراسیون کامل فضای کنفرانس یا همایش می‌‎توانید از طریق صفحه تماس با ما، ارتباط برقرار فرمایید و از تخصص ما در این زمینه استفاده بفرمایید. کارشناسان و تیم فنی ما با مشاوره‌های رایگان در خدمت شما هستند.

۵/۵ - (۵ امتیاز)
[/vc_column_text][vc_column_text]

 انواع تجهیز سالن همایش

[/vc_column_text][vc_empty_space][us_gallery ids=”11448,11449,11450,11529,11530,11531,11532,11533″ layout=”masonry” columns=”4″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

 پروژه های پیاده سازی شده

[/vc_column_text][vc_empty_space][us_gallery ids=”6617,6618,6619,6620,6621,6622,6623,6624,6625,6626,6627,6628,6629,6630,6631,6632,6633,6634,6635,6636,6637″ layout=”masonry” columns=”4″ indents=”1″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

 تجهیز سالن همایش، آمفی تئاتر و کنفرانس

شرکت برنا یاور ویرا مبلمان و دکوراسیون اداری بینو مشاور، طراح و تجهیز کننده کامل سالن‌های همایش، سینما، کنفرانس و اتاق‌های مانیتورینگ است. بینو با بهره‌گیری از مهندسین و متخصصین با تجربه در زمینه تجهیز سیستم صوتی، تجهیز سالن آمفی تئاتر، تجهیز سالن کنفرانس، نور، تصویر و دکوراسیون سعی در ارایه خدماتی متفاوت دارد.
ما معتقدیم مشاوره و طراحی تنها یک حرفه تجربی نیست بلکه یک تخصص علمی است، لذا با بهره‌گیری از مهندسین و متخصصین با تجربه آشنا به سیستم‌‎های حرف‌ه‎ای نور، صدا، تصویر و دکوراسیون توانسته‌ایم تخصص را در کنار تجربه قرار داده و مجموعه‌های کاملا علمی را در این زمینه ارایه دهیم.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][us_gallery ids=”5884,5882,5881,5880,5879,5822,5674,5886″ layout=”masonry” columns=”4″ indents=”1″][/vc_column][/vc_row]