توسط: تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ 0 دیدگاه

آیا زمان آن رسیده است که مبلمان اداری خود را به مبلمانی راحت تر، همه کاره‌تر و ارگونومیک‌تر ارتقا دهید؟ اتفاقی که در این موقعیت برای اکثر مشتریان و خریداران رخ می‌دهد این است که نمی‌دانند از کجا باید شروع کنند؟ آیا تمام فاکتورهای مهمی که باید هنگام انتخاب مبلمان اداری مدرن به آن‌ها توجه کنند را در نظر گرفته اند؟ با وجود گزینه‌های بسیار زیاد و ویژگی‌های مهمی که باید در نظر گرفته شوند، می‌توان این را گفت که بهتر است بودجه‌ای را که به سختی و در طول زمان یک تیم و کارمندان با تلاش آن را به دست اورده‌اند را به بهترین شیوه خرج نمایید.
با این حال، این مقاله به منظور ارائه اطلاعات بی‌طرفانه نوشته شده است و می‌تواند به شما در انتخاب بهترین ارائه‌دهنده مبلمان اداری برای دفتر و سازمان کمک کند.

انتخاب مبلمان اداری مدرن
انتخاب مبلمان اداری مدرن

هنگام انتخاب مبلمان اداری مدرن باید به چه نکاتی توجه کنید؟

برای کمک به جلوگیری از هر گونه انتخابی اشتباه و صرف هزینه‌ی نا متوازن برای مبلمان اداری بهتر است پیش از انتخاب و خرید مبلمان اداری برای سازمان خود به هفت نکته‌ای که برای شما نگارش شده است توجه کنید. این هفت نکته نتیجه‌ی سال‌ها تلاش و تجربه‌ی ما در صنعت مبلمان اداری است که عبارت است از:

۱. ارگونومی

ارگونومی در انتخاب مبلمان اداری مدرن سازمان شما باید در هر قطعه و تجهیزی که خریداری می‌کنید لحاظ شود. اهمیت ارگونومی باید اولین چیزی باشد که در اولویت قرار گیرد. از زیر پایی گرفته تا بازوهای قابل تنظیم، مانیتور تا صندلی‌هایی که به درستی از کمر کارمندان شما حمایت می‌کنند. ارگونومی می‌تواند تاثیر زیادی بر بهره وری، سلامتی و شادی اعضای تیم شما داشته باشد.

۲. مبلمان اداری شما چقدر قابل تنظیم و انعطاف‌پذیر خواهد بود؟

مبلمان اداری که انتخاب می‌کنید باید انعطاف‌پذیری لازم برای پاسخگویی به نیازهای هر فرد در دفتر شما را داشته باشد. کارمندان در اشکال و اندازه‌های مختلف هستند و سرمایه‌گذاری در مبلمانی که می‌تواند با مشخصات کارمندان شما تنظیم شود، می‌تواند به راحتی همه افراد در دفتر اداری شما را راضی و خشنود سازد.
به عنوان مثال، هنگامی که به دنبال صندلی اداری می‌گردید، به دنبال صندلی باشید که امکان تنظیمات کلیدی مانند ارتفاع صندلی، عمق صندلی، تکیه گاه پشتی و دسته‌های قابل تنظیم را فراهم می‌کند.

۳. مبلمان اداری چند منظوره

برای به حداکثر رساندن استفاده از بودجه خود، قطعات مبلمان اداری را می‌توان با چندین عملکرد خریداری کرد. به عنوان مثال، مبلمان سالن یا انباری را می‌توان برای فضاهای مشارکتی یا ملاقات نیز استفاده کرد. به طور مشابه، میزهای اداری را می‌توان برای حرکت در دفتر در صورت نیاز طراحی کرد (میز اداری چرخ دار)، و آن‌ها را برای برنامه‌های آموزشی، جلسات استراتژی در اتاق هیئت مدیره و موارد دیگر در کنار هم قرار داد و یک میزکارگروهی بزرگ و موقت ساخت.

۴. نقش مبلمان اداری بر سلامتی کارمندان

مبلمان اداری مناسب می‌تواند تاثیر زیادی بر زندگی کارمندان شما داشته باشد. مطالعات متعددی انجام شده است که نشان می‌دهد انتخاب مبلمان اداری با طراحی ارگونومیک و راحت می‌تواند تأثیر زیادی بر شادی کارکنان و همچنین بهره وری آن‌ها داشته باشد.
تمرکز شرکت‌های ساخت مبلمان اداری در سال‌های اخببر بر روی طراحی مشترک دفتر بر روی افراد است و مناسب‌تر کردن فضاها برای نوع کاری که مردم در واقع هر روز انجام می‌دهند، زیرا ان‌ها معتقدند فضای اداری و معماری داخلی می‌تواند یک شیوه‌ی سرمایه‌گذاری باشد.

انتخاب مبلمان اداری مدرن
انتخاب مبلمان اداری مدرن

۵. زیبایی‌شناسی مبلمان و فضای اداری

ظاهر محل کار شما می‌تواند نقش بسیار مهمی در موفقیت شرکت شما داشته باشد. داشتن یک دفتر کار از نظر زیبایی می‌تواند به جذب مشتریان و حفظ استعدادهای برتر (کارمندان نمونه و کوشای شما) کمک کند. شما باید به فکر پیدا کردن مبلمانی باشید که بتواند با زیبایی‌شناسی سازمان و برند شما مطابقت داشته باشد. توجه به روکش‌ها و پارچه‌های به کار رفته در مبلمان شما کمک می‌کند تا هماهنگی ظاهر و احساس کارمندان شما به خوبی آن‌ها را به افزایش کارایی سوق دهد.

۶. گارانتی و ضمانت نامه

مبلمان اداری یک سرمایه‌گذاری مهم است و شما می‌خواهید مطمئن باشید که قطعاتی که انتخاب می‌کنید دارای ضمانت‌های قابل اعتماد هستند. گارانتی تضمین می‌کند که اگر مشکلی در مبلمان اداری خود دارید، می‌توانید سریع و مقرون به صرفه با آن را حل کنید.
حقیقت این است که گارانتی سازنده مبلمان می‌تواند اطلاعات زیادی در مورد کیفیت خود مبلمان به شما بگوید. توجه دقیق به ضمانت‌های مبلمان اداری می‌تواند به شما کمک کند مبلمانی با کیفیت بالاتر انتخاب کنید که عمر طولانی‌تری داشته باشند و ارزش بیشتری نسبت به گزینه‌های دیگر با قیمت پایین‌تر داشته باشند.

۷. برند مبلمان اداری

در خرید مبلمان اداری بهتر است وابسته به برند خاصی نباشید و به دنیال محصولاتی باشید که بیشترین کارآیی را برای شما به همراه دارند.

پیشنهاد ما

تمام این موارد ذکر شده جزو تجریبات گروه فنی و طراحی ما بوده که به صورت خلاصه در این مقاله برای شما نگارش شده است. در نهایت اگر به خرید و اجرای دکوراسیون داخلی و طراحی مدرن در سازمان خود فکر می‌کنید، ما امیدواریم این گزارش برای شما مفید بوده باشد. این‌ها و بسیار ناگفته‌های دیگر که در مقالات قبلی آن‌ها را ذکر کرده و یا خواهیم گفت همگی جزو مزایای افزودن مبلمان اداری و تغییر نگرش نسبت به آن در سازمان شما خواهند بود.

بنابراین اگر به این موضوع فکر می‌کنید که سازمان شما از نظر مبلمان اداری نظیر صندلی اداری، صندلی کنفرانس، میز اداری و… دارای کیفیت چندان مناسب و شایسته‌ای نیست، زمان مناسب خرید و ورود به فروشگاه وجود دارد. تیم طراحی و تولید ما در تمامی این مراحل توانایی همکاری پیوسته با شما را دارد تا دفاتر شما مطابق با بهترین و به روزترین طراحی دکوراسیون تولید شود و شادابی و شایستگی را برای شما به ارمغان بیاورد.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید