توسط: تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

 

اغلب نقل می شود که انسان ها ذاتا موجودات اجتماعی هستند. ما راه های زیادی را برای کارکرد اصلی در زندگی مدرنمان در دفاتر، فعالیت های جمعی و غیره پیدا کرده ایم.

با کشمکش های روزمره ما برای بقا تا حدودی کاهش یافته، می توانیم احساس کنیم که کارمان را انجام داده ایم و به درستی حرکت کرده ایم. اما یک محقق در دانشگاه هاروارد، ادوارد ا. ویلسون، ایده ای را به وجود آورد که بعضی اوقات می تواند به راحتی نادیده گرفته شود.

ما نه تنها به مردم نیاز داریم؛ بلکه ما به طبیعت بیشتر نیاز داریم. بشر به طور طبیعی با جهان خارج، با نور طبیعی، هوای تازه، شاخ و برگ درختان، فضاهای باز، ارتباط برقرار می کند. هوای ماندگار و تنفس در فضایی طبیعی می تواند راه گشا بسیاری از معضلات محیط اداری باشد.

  • توجه به چیزهای کوچک

ما مجبور نیستیم طراحی دفتر خود را شبیه به جنگل کنیم. شروع کارهای کوچک با گیاهان داخل سالن و طرح های پلن باز می تواند به شدت کمک کنند باشد.

پنجره ها را باز کنید، شما به آنها نیاز دارید و خودتان را به ویتامین D ببخشید، این برای داشتن نور خورشید به اندازه کافی در فضای اداری بسیار مهم است. گل های طبیعی و گیاهان را می توانید به سقف هم متصل کنید.

اثر شگفت انگیز بالا بردن گیاهان می تواند به همان اندازه به عنوان جریان اکسیژن بهتر در اتاق باشد. انجام این کارهای کوچک می تواند باعث افزایش بهره وری، خلاقیت، نگرش عمومی و حتی سلامت جسمانی شود.

  • به سمت طبیعی شدن بروید

تا آنجا که ممکن است سعی کنید از مواد طبیعی استفاده کنید. استفاده از مبلمان اداری چوبی تاثیر بسیار زیادی در مقایسه با محصولات فلزی دارد.

شما حتی می توانید شمع ها یا خوشبو کننده های هوا را در سراسر دفتر با بوی باران، مخروط کاج، بوی نعناع و غیره قرار دهید.

هرچه فضای شما طبیعی تر باشد آن موقع است که بهره وری نقش مستقیمی با طبیعی شدن محیط دارد.

برای مشاهده محصولات بینو و اطلاع از قیمت مبلمان اداری ،مشاوره و بررسی های لازم با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱۴۷۶۲۳۰۰۸

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید