توسط: تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

مبلمان اداری منطبق با نیازهای کاری

برای اینکه میزان کارآیی فرد در محیط کاری‌اش افزایش یابد، دفتر وی باید با  بهترین مبلمان اداری و به‌روزترین تجهیزات، تکمیل شود. هر بخشی از یک دفتر یا شرکت، از  صندلی راحتی گرفته تا استفاده از میز اداری، همگی در پیش‌برد موفقیت فرد در همۀ زمینه‌ها، تأثیرگذار خواهد بود. اهداف مهم شرکت در کنار تجهیزات و امکانات آن، (به عنوان بنیادی‌ترین اصول پیشرفت هر کسب و کاری) تحقق می‌یابد. بنابراین، در راستای اهداف اساسی حرفۀ مورد نظر،  نیازهای اصلی آن هم تحلیل می‌شود تا بتوان کارآمدترین مبلمان را برای اجرایی کردن این اهداف، انتخاب کرد.

امروزه انجام فعالیت‌های روزانه با استفاده از صندلی‌های راحت و ارگونومیک، بسیار آسان‌تر شده است. چنانچه صندلی شما طبق اصول استاندارد ساخته نشده باشد، هنگام انجام کار، اذیت شده و خیلی زود احساس خستگی خواهید کرد. پس در درجۀ اول، برای یک محیط کاری، مبلمانی باید طراحی و تولید شود که بتواند ظرفیت استفادۀ ۸ ساعت در روز را داشته باشد.

 

نیاز یک مدیر امروزی

بزرگ‌ترین نیاز یک مدیر امروزی، داشتن دفتری حرفه‌ای و در عین حال مقرون به‌صرفه است که بتواند یک کسب و کار نوین را پشتیبانی کند. به عبارت دیگر، استفادۀ صحیح از مبلمان اداری بر اساس نیازهای کاری، امری مهم و ضروری است. انتخاب یک میز کارمندی باید بر طبق نیازهای اساسی کارمند و نوع کاری که انجام می‌دهد، باشد تا بتواند در راستای اهداف شرکت گام‌های استواری بردارد.

در این میان، ۲ ویژگی دارای اهمیت است: راحتی و دوام؛ هر فردی که در فضای اداری کار می‌کند، باید در هنگام کار از راحتی برخوردار باشد. میز و صندلی باید سازگار با یکدیگر و در جهت راحتی فرد قرار بگیرند. و اما دوام مبلمان اداری نیز به همان اندازه دارای اهمیت است؛ راحتی بر بهره‌وری استوار است و دوام بر صرفه‌جویی در هزینه‌های بلندمدت.  دوام زیاد مبلمان اداری، یک سرمایه‌گذاری مطمئن برای هر کسب و کاری است.

برای بررسی، مشاوره و خرید مبلمان اداری بینو با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸ – ۴۴۰۲۶۴۹۷- ۴۶۱۲۰۱۸۶

 

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید