توسط: تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

آیا شما دفتر خوبی طراحی کرده اید؟

یک راز موفقیت در کسب و کار که دقیقا یک راز نیست، یک دفتر خوب طراحی شده است. مطالعات نشان داده اند که دفاتر به خوبی طراحی شده یکی از ساده ترین و مقرون به صرفه ترین راه های حفظ کارکنان است، آنها را بیشتر سازنده می سازد و آنها می خواهند که باقی بمانند و کار کنند.

اما چگونه کارفرمایان می دانند که آیا طراحی دفتر خود برای ارتقای بهترین کارکنان ممکن است مناسب نباشد؟ در اینجا چند سوال برای خودتان مطرح کنید:

  • فضایی مناسب : از خودتان بپرسید که آیا کارکنان شما فضایی کافی برای انجام وظایف خود دارند یا خیر؟

ممکن است نیاز به یک طراحی مجدد داشته باشید.

  • آیا سالم است؟ :

پاک کردن هوا، آب، نور کافی طبیعی و مصنوعی، آزادی از انحراف و صدای بلند، همه عوامل برای حفظ محیط دفتری سالم مهم است. اگر دفتر شما در کنار یک سایت ساخت و ساز (ساختمان سازی) قرار دارد، ممکن است بخواهید برخی از پوشش های صدا را برای دفتر خود در نظر بگیرید.

  • فاکتور راحتی :

هنگامی که کارکنان شما می توانند نور، دما، مبلمان اداری مناسب و فضای آکوستیک را تنظیم کنند، به طور کلی کارآیی بیشتری دارند. اجازه دادن به کارکنان خود برای تنظیم دفتر به سطح راحتی با بهره وری آن ها همراه خواهد بود.

  • سیستم های قابل اعتماد :

آیا سیستم های قابل اعتماد و متصل شده ای در دفتر خود دارید؟ آیا کارکنان می توانند به راحتی داده ها را با یکدیگر به اشتراک بگذارند؟ سیستم های کامپیوتری و چاپی که در دسترس شما هستند، زمانی که کارمندان شما به آنها نیاز دارند در دسترس هستند؟ سیستم های اداری قابل اطمینان یکی از راه هایی برای اطمینان از طراحی دفتر مناسب است.

  • یک مکان منحصر به فرد برای کار :

اگر دفتر شما دارای دکور منحصر به فرد است که منعکس کننده ماهیت کسب و کار شما، نام تجاری یا نگرش شرکت شما است، راه دیگری برای طراحی یک دفتر کار موثر است. اگر شما بر روی دیوار خود و یا در اطراف دفتر خود هیچ تکه های منحصر به فردی ندارید، در نظر گرفتن مواد مربوط با نام تجاری شرکتتان را بررسی کنید.

برای مشاهده محصولات بینو bayno و اطلاع از قیمت مبلمان اداری مدرن ،مشاوره و بررسی های لازم با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸-۴۴۰۵۷۴۴۵-۴۴۰۵۷۴۶۹

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید