توسط: تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

 

شما به عنوان یک صاحب کسب و کار وقت و پول خود را می خواهید در بهترین شرایط خرج کنید و می دانید که چه کسی استراتژی های مختلفی برای بهبود کسب و کار شما وجود دارد. مهمترین ویژگی شما در محل کار موارد جسمانی شماست. طراحی یک دفتر جدید نیاز به مقدار قابل توجه سرمایه گذاری دارد، اما می تواند چشم انداز محیط کار شما را بهبود بخشد و یک محیط کار راحت تر را فراهم کند. به دنبال آن پنج نکته مهم در طراحی دفتر برای ایجاد جذابیت بیشتر وجود دارد.

  1. برنامه

اساسا یک طراحی اداری جدید باید با برنامه باشد. این به طور معمول بستگی به نیازهای کسب و کار شما و محل کار کارمندان شما دارد تا برنامه خاص خود را ایجاد کنید. شما باید قطعات و اجزای مختلف کار را اندیشه کنید. مهمترین تعادل، بین مکان فردی و اجتماعی است.

  1. نور

یک ویژگی مهم در طراحی محل کار شما نور است. کارکنان شما می توانند در نور طبیعی کار بسیار خوبی و سازنده داشته باشند. بنابراین، به جای روشنایی های انتخابی و مصنوعی، نور طبیعی را فراهم می کند، همچنین خستگی شما را کاهش می دهد و شما را قادر می سازد تا انرژی بیشتری داشته باشید. از بیشترین نور خورشید استفاده کنید.

  1. رنگ

بهترین ترکیب رنگ، نقش مهمی را ایفا می کند؛ رنگ باید با توجه به کسب و کار و هدف شما باشد. انتخاب رنگ جدید و جذاب راه بسیار خوبی برای ترمیم محل کار شماست. یک دفتر معمولی نیز می تواند برای یک کارمند سالم و تازه کار استفاده از زرد و یا آبی روشن و یا هر رنگ دیگر مناسب استفاده شود. اضافه کردن برخی از آثار هنری با توجه به شرکت شما نیز یک ویژگی مهم است.

  1. فضای تنفس

فضای تنفسی نقش مهمی در محل کار شما ایفا می کند. این کارکنان شما را قادر می سازد تا در یک محیط سالم تر و تازه تر کار کنند. بنابراین، پنجره ها و فضای کافی در اتاق خود برای حرکت آزاد و ارائه مکان آرام تر برای کار را فراهم می کنند.

  1. نام تجاری

شما پول و زمان خود را برای طراحی کسب و کار و بهترین وب سایت سرمایه گذاری می کنید، اما شما همچنین باید هویت نام تجاری خود را در دفتر خود تمرکز کنید. بنابراین، در طراحی جدید دفتر خود، برای جذب مشتریان بیشتر، از آثار هنری، بهترین رنگ، پوسترها و سایر اقلام تزئینی در مورد کسب و کار یا نام تجاری خود استفاده کنید.

برای مشاهده محصولات بینو و اطلاع از قیمت مبلمان اداری لوکس ،مشاوره و بررسی های لازم با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱۴۰۴۴۰۲۹۰

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید