توسط: تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

امروزه در دنیای مدرن که اکثر مشاغل به صورت پشت میزنشینی است، کارکنان باید زمان زیادی را پشت میز و صندلی کاری خود (چه در منزل و چه در محیط اداری) سپری کنند. بنابراین، اهمیت صندلی ارگونومیک برای تضمین آسایش کارمندان را نمی‌توان منکر شد.  صندلی اداری باید قابل تنظیم باشد تا به ترجیحات هر کارمند پاسخ دهد. در غیر این صورت بسیاری از مشکلات جسمانی مانند سندرم تونل کارپال در ناحیۀ مچ دست، گردن درد و کوفتگی به سراغ کاربران می‌آید. بنابراین، برای هر شغلی که در آن کارمندان باید از صندلی‌های خود برای ساعت های طولانی استقاده کنند باید سرمایه گذاری درستی انجام شود.

 

سرمایه‌گذاری روی کارمندان

آیا به دنبال بهترین نوع صندلی اداری برای کارکنان خود هستید؟ به جای درستی آمده‌اید! “بینو” بهترین صندلی‌های اداری را به شما ارائه می‌دهد. صندلی‌هایی که مجهز به پشتیبانی کمکی هستند و می‌توانند موجب از بین بردن استرس کارکنان و ابتلای آنها  به درد پشت درد و گردن درد شوند.  صندلی‌های اداری تولید شده توسط تیم بینو، شامل ۳ پنل در قسمت عقب و همچنین یک صندلی مش دار است که هرگونه ناراحتی یا استرس را برای کاربران از بین می‌برد.

 

صندلی متحرک

در میان محصولات تولید شده توسط تیم اجرایی بینو، اولویت با تولید صندلی‌های اداری ارگونومیک است. در کنار این‌ها، برای بخش‌های مختلف ادارات مثل اتاق‌های آموزشی، سالن کنفرانس و قسمت پذیرش هم مبلمان اداری ویژه در نظر گرفته شده است. در برخی قسمت‌ها لازم است که کاربران از صندلی متحرک استفاده کنند. به همین منظور در قسمت پایۀ صندلی، چرخ‌هایی تعبیه شده که حرکت و چرخش صندلی‌ها در جهت‌های مختلف را آسان می‌سازد.

 

رضایت از محصولات ارگونومیک

استفاده از مبلمان اداری ارگونومیک همواره رضایت کاربران را در پی دارد. تفاوت اصلی این نوع مبلمان با سایر کالاهای اداری، در قابلیت تنظیم عمق صندلی، شیب زانویی، ارتفاع نشیمن‌گاه، ارتفاع پشتی صندلی و قسمت پشتیبانی کمر است. در این راستا، اکثر کارکنان، صندلی‌های پشتی‌دار را ترجیح می‌دهند. صندلی‌های اداری همچنین باید دارای ویژگی تنظیم ارتفاع باشند تا کاربران بتوانند میزان ارتفاع آن را بدون هیچ زحمتی تنظیم کنند. ارتفاع مناسب صندلی به شما این امکان را می‌دهد که پاهای خود را صاف بر روی زمین قرار دهید. با توجه به ارتفاع ثابت بیشتر میزهای اداری، با تنظیم ارتفاع صندلی می‌توان در حین کار احساس راحتی بیشتری کرد.

 

صندلی اداری ارگونومیک و ایجاد انگیزه

هنگامی که کارکنان در فضای کاری خود احساس راحتی کنند و برای انجام وظایف روزانۀ خود دچار خستگی و تنش نشوند، طبیعی است که انگیزۀ مضاعفی برای انجام بهتر وظایف و پیش‌برد اهداف شرکت داشته باشند. بنابراین، میز اداری و صندلی کارکنان باید ارگونومیک و راحت باشد تا بتوانند با خاطری آسوده و انگیزه‌ای بالا، اهداف متعالی شرکت را محقق سازند.

اگر بعد از خواندن این مقاله هنوز در مورد انتخاب و خرید صندلی اداری تردید دارید، بهتر است با کارشناسان مجرب گروه بینو تماس بگیرید.

۴۷۶۲۳۰۰۸-۴۶۱۲۰۱۸۶

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید