توسط: تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

 

چوب انتخاب بسیار خوب، مناسب و محبوبی برای ساخت مبلمان اداری است. چوب قدیمی‌ترین ماده‌ای است که برای ساخت مبلمان اداری مورد استفاده قرار گرفته است. در حقیقت بسیار قبل‌تر از آنکه موادی چون مش، پلاستیک، چرم و غیره کشف شوند، چوب نقش نخست را در تولید مبلمان اداری ایفا می‌کرد؛ زیرا هم به فضای کاری جذابیت و زیبایی می‌بخشد و هم می‌توان آن را برای ساده‌ترین تا پیچیده‌ترین طرح‌های دلخواه به کار برد.

 

ویژگی‌های صندلی‌های اداری چوبی

استفاده از صندلی‌های اداری چوبی  بسیار راحت است. این صندلی‌ها در حال حاضر به صورت ارگونومیک ساخته می‌شوند. ناگفته نماند یک نقطه ضعف دارند و آن اینکه ممکن است برخی از آنها قابلیت تنظیم به جهات مختلف و تنظیم ارتفاع را نداشته باشند. صندلی‌های چوبی سخت و محکم هستند، از این‌رو فردی که از آنها استفاده می‌کند، همیشه نیاز به یک بالش یا کوسن کوچک دارد که برای حمایت از کمر خود در قسمت پشتیِ صندلی استفاده کند. اما جنبۀ مثبت استفاده از صندلی‌های چوبی این است که بسیار با دوام هستند. علاوه بر این، در طیف گسترده‌ای از طرح، ابعاد و قیمت در دسترس هستند. قیمت آن نیز به طراحی، اتمام و نوع چوب مورد استفاده در ساخت آن بستگی دارد.

 

ویژگی‌های میزهای اداری چوبی

میزهای اداری چوبی برای آن که دوام بیشتری داشته باشند و دچار ساییدگی و پارگی نشوند، نیاز به مراقبت و نگهداری دقیق دارند. نکتۀ مهم این که نباید میزهای چوبی نباید بیش از حد در معرض منبع گرما و یا نور مستقیم خورشید قرار بگیرند؛ زیرا به مرور زمان، چوب دچار پوسیدگی و خشکی می‌شود. در مقابل، یک رسیدگی ساده، درخشش سطح چوب را حفظ می‌کند و آن را به خوبی برای استفاده در محیط‌های مختلف مقاوم می‌کند.

 

پیشنهاد ما

در پایان اگر به این موضوع فکر می‌کنید که محیط کاری شما از نظر مبلمان اداری نظیر میز و صندلی‌های مدیریت، کارشناسی، کنفرانس، پذیرش و غیره دارای کیفیت چندان مناسبی نیست، زمان آن است تا دست به انتخاب بزنید. تیم طراحی و تولید ما در تمامی این مراحل توانایی همکاری پیوسته با شما را دارد تا دفاتر شما مطابق با بهترین و به روزترین طراحی‌های دکوراسیون تولید شود و شادابی و شایستگی را برای شما به ارمغان بیاورد.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید