توسط: تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

 

هنگام طراحی هر فضای اداری بسیار مهم است که به نیازهای ویژه کارکنان خود توجه داشته باشید. طبق گزارش مرکز تحقیقات Pew، طراحی بر اساس سادگی در فضا مهمترین تاثیر در بهره وری بالا را دارد.

بسیار مهم است که دفتر خود را به یک فضای مولد برای آ کارکنان ایجاد کنید. فقط چند راه ساده برای طراحی دفتر شما وجود دارد، به طوری که کارکنان به سادگی از آن لذت خواهند برد.

  • همکاری و ارتباطات

هنگام اجرای یک طرح اداری با هدف طراحی ساده فضای اداری به یاد داشته باشید که آنها همکاری و تعاملات مهمترین نقش را دارند. کارکنان در تعامل با همکاران خود رشد می کنند. نگه داشتن آنها در کابین های فردی، محدود کردن پتانسیل آنها است و باعث می شود که کار آنها بی ثمر باشد.

شما باید یک فضای جمعی ایجاد کنید که در آن کارکنان شما می توانند با یکدیگر تعامل داشته باشند و ایده های خود را در یک پروژه بیان کنند. اکنون کارکنان شما فرصتی برای ایجاد و بهبود پروژه های کاری خود را دارند.

  • نور را به فضا بیاورید

نور طبیعی برای همه مفید است زیرا باعث افزایش خلق و خوی کارکنان می شود. کارکنان می خواهند در یک محیط طبیعی و باز زندگی کنند که در آن آنها احساس راحتی کنند.

بنابراین بسیار مهم است که شما یک فضای باز با پنجره های کافی برای ایجاد نور طبیعی به دفتر ایجاد کنید. اگر شما مجبور به استفاده از نورپردازی در محیط داخلی هستید، سپس لامپ های رشته ای را بر روی فلورسنت قرار دهید، زیرا آنها باعث ایجاد سردرد و میگرن می شوند.

  • سادگی کلیدی است

هنگام طراحی دفتر خود مهم است که پیچیدگی را کاهش دهید و محیط کاری باز را ایجاد کنید. فضای کاری برای کارکنان خود را با سادگی در ذهن شامل دستگاه های کوچک و تکنولوژی بی سیم ایجاد کنید.

تمرکز بر ایجاد یک فضای کاری تمیز به خوبی برای کارکنان  بهره روی بالا میاورد، ساده بودن فضا و دسترسی راحت مهمترین نکته ها است.

  • مبلمان مناسب برای فضای اداری خود را در بینو  BAYNO پیدا کنید

شرکت بینو BAYNO خوشحال است که به شما کمک می کند تا از طریق مبلمان اداری و تخصص طراحی ما، محیط تولیدی، خلاق و مثبت را برای شما فراهم کنیم. ما دارای تخصص و تجهیزات برای اطمینان از اینکه دفتر شما جذاب، سازنده و یک مرکز شگفت انگیز باشد را ارائه می دهیم.

برای مشاهده محصولات بینو و اطلاع از قیمت مبلمان اداری ، مشاوره و بررسی های لازم با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱۴۷۶۲۳۰۰۸

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید