توسط: تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

 

  • اندازه گیری های نادرست :

مهم است که اطمینان حاصل کنید که فضای جدید خود را به درستی اندازه گیری کرده اید تا مطمئن شوید که مبلمان و دکوراسیون اداری همچون میز اداری جا برای قرار گیری در فضا داشته باشد. اندازه گیری نادرست، باعث تحمیل هزینه های هنگفت خواهد شد.

  • طرح رنگ نادرست :

وقتی فضای اداری طراحی می شود، رنگ اهمیت دارد. آبی در واقع بهترین رنگ برای بهره وری است، اما رنگ های خنثی نیز می توانند موثر باشند. سعی کنید تعادل بین رنگ های شدید روشن و رنگ های خسته کننده را برای یک محیط کار مولد بدون صدمه زدن به چشم کارکنان خود پیدا کنید.

  • بودجه غیر واقعی :

قبل از اینکه شروع کنید، مطمئن باشید که بودجه واقع بینانه را برای پروژه طراحی دفترتان تنظیم کرده اید. بین مبلمان، موکت، دکور و هرگونه نیاز نوسازی دیگر، یک نوسازی دفتر واقعا می تواند هزینه های زیادی را ایجاد کند، اگر مراقب نباشید. کنار گذاشتن بودجه برای هر جنبه ای از طراحی دفتر جدید خود باید با برنامه ریزی و فکر باشد.

  • روشنایی بد :

شما ممکن است تعجب کنید که یاد بگیرید که روشنایی واقعا تاثیرات زیادی بر خلق و خوی، بهره وری و تمرکز کارمندان دارد. روشنایی طبیعی بهترین است ، بنابراین فضای کاری نزدیک پنجره ها بسیار مناسب کارکنان است. در هر صورت، یک محل کار به خوبی روشن برای جلوگیری از فشار چشم ضروری است.

  • واقعیت به دور از تصور :

اگرچه ممکن است قلب شما بر روی یک دفتر بسیار رویایی قرار گرفته باشد که در تلویزیون دیده اید، سعی نکنید پروژه ی خود را این چنین رویاگونه بازسازی کنید، مگر اینکه شما ابزار و نیروی انسانی مناسب داشته باشید. تصور بر مبنای طراحی فضای اداری باید بر اساس واقعیت ها رایج شکل گیرد، زیرا هر آنچه به ذهن می رسد، قابل اجرا نیست.

برای مشاهده محصولات بینو bayno و اطلاع از قیمت مبلمان اداری ،مشاوره و بررسی های لازم با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸-۴۴۰۵۷۴۴۵-۴۴۰۵۷۴۶۹

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید