توسط: تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

 

ما زمان زیادی را در دفاتر خود صرف می کنیم. داشتن روشنایی خوب می تواند تفاوت بین یک روز کاری سازنده و یک روز کسل کننده را ایجاد کند.

اگر می خواهید کارکنان بیشتر تولید کننده باشند، باید در برخی روشنایی های کیفی برای فضای اداری خود سرمایه گذاری کنید. به همین دلیل است که ما چهار مورد از توصیه های نورپردازی را برای شما مشخص کرده ایم.

کار با کنتراست

مسیرهای رفت و آمد نیازی به روشنایی زیادی ندارند. اگر فضایی با مقادیر مختلف نور داشته باشید، دفتری بسیار پویا و تحریک کننده خواهید داشت. با این حال، مراقب باشید، زیرا کنتراست بیش از حد می تواند فضای اداری شما را زننده کند. مقدار کنتراست روشنایی دفتر شما به سادگی احساس شما نسبت به فضا را متفاوت خواهد کرد.

با استفاده از روشنایی محلی

فقط روشنایی بالای سرتان را استفاده نکنید تا دفتر خود را روشن کنید. هر فرد دارای نیازهای خود است و انواع مختلف نورپردازی محلی می تواند به آن کمک کند. یک لامپ دسکتاپ ساده، کارکنان بیشتری را بر روی روشنایی خود متمرکز می کند.

بهره وری انرژی

اگر فضای شما در حال حاضر دارای نور طبیعی زیادی باشد، ممکن است بخواهید در  بیشتر از این نور استفاده کنید. نیازی نیست که چراغ های خود را همیشه ۱۰۰٪ روشن بگزارید. از نور طبیعی به نسبت استفاده کنید زیرا در خلق و خوی کارکنان شما نیز تاثیر گذار است.

جایگزینی برای روشنایی

اگر می خواهید تابش خیره کننده نور را کاهش دهید، می توانید از چراغ های LED برای روشنایی دفتر خود استفاده کنید. آنها همچنین صرفه جویی قابل توجهی را در هزینه های شما ایجاد می کنند. از انواع مختلفی از جایگزین ها نیز استفاده کنید، از جمله چراغ های رشته ای زیبا.

برای مشاهده محصولات بینو و اطلاع از قیمت مبلمان اداری ،مشاوره و بررسی های لازم با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱۴۷۶۲۳۰۰۸

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید