توسط: تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

 

این که آیا شما به دنبال طراحی مجدد دفتر فعلی خود هستید یا اینکه در حال حرکت به یک فضای کاملا جدید هستید، می خواهید مبلمان اداری مناسب را داشته باشید.

مبلمان اداری می تواند شگفتی ای برای بهره وری کسب و کار شما ایجاد کند. مهم است که قطعاتی را انتخاب کنید که برای شما کار خواهند کرد تا بتوانید بیشتر از آنها استفاده کنید. در اینجا چند نکته برای انتخاب بهترین مبلمان برای دفتر شما وجود دارد.

  • اندازه گیری کنید

شاید مهمترین چیز در انتخاب مبلمان اداری شما این است که اندازه فضای مورد نیاز برای استفاده از آن را اندازه گیری کنید.

اغلب مردم مبلمان اداری نادرست را انتخاب می کنند که برای مثال برای فضای آنها بسیار بزرگ است و گاهی اوقات قطعه ها حتی از طریق در ورودی نیز وارد فضا نمی شوند!

با اندازه گیری های دقیق از فضای اداری و مبلمان مورد نظر شما، اطمینان حاصل شود که اندازه آن درست است.

  • عملکرد

در حالی که یک میز فانتزی ممکن است از سبک شما دور باشد، در واقع انتخاب مناسبی نباشد.

مبلمانی را انتخاب کنید در توسعه کسب و کار شما نقشی مهمی دارد. حتی اگر مبلمان چیز عجیب و غریب در بازار نباشد، تا زمانی که عملکرد آن چیزی باشد که ارزش دارد، پس سریعا آن را خریداری کنید. حتما برای مثال در خرید میز اداری، اگر نیاز به کشو برای ذخیره سازی اسناد دارید، یکی از آن ها را خریداری کنید.

  • ذخیره سازی

یکی دیگر از بخش های بسیار مهم انتخاب مبلمان اداری شما این است که مطمئن شوید مبلمانی برای ذخیره سازی داشته باشید.

شما باید به راحتی به فایل ها، کتاب ها، اقلام شخصی، و احتمالا لوازم اضافی دفتر دسترسی پیدا کنید.

شما قصد دارید تمام این چیزها را به همان اندازه منظم نگه دارید. اگر فضای شما نامرتبط باشد، مشتریان کمتر مایلند با شما کار کنند، بنابراین ذخیره سازی مناسب ضروری است.

برای مشاهده محصولات بینو bayno و اطلاع از قیمت مبلمان اداری ،مشاوره و بررسی های لازم با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸-۴۴۰۵۷۴۴۵-۴۴۰۵۷۴۶۹

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید