توسط: تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ 0 دیدگاه
[vc_row][vc_column][vc_column_text]اگر کارکنان شما ساعت های زیادی پشت میز خود می نشینند، این امر می تواند منجر به مسائلی از مشکلات سلامتی در آینده آن ها شود. برخی از این مشکلات شامل: درد پشت، درد مچ دست و کمر است. در این راستا شما باید به دقت ویژگی های هر یک از مبلمان اداری را بررسی کنید. در اینجا برخی از بهترین مواردی که باید در هنگام خرید اطمینان داشته باشید:

قابل تنظیم بودن

این که آیا یک صندلی دارای تنظیمات ارتفاعی، چرخش، تنطیم پشتی و دسته ها باشد، می تواند بسیار ایده آل باشد. به این ترتیب، با داشتن این ویژگی ها و بسته به کار یا فعالیت کارکنانتان، می توانید نیازهای مختلف محیط کاری خود را بر طرف کنید.

دامنه ارتفاع

مطمئنا، شما دارای کارکنانی با ابعاد بدنی مختلف هستید، برخی بلند قد و برخی کوتاه هستند. بنابراین بهتر است برای انتخاب قطعات مبلمان اداری همه آن ها را لحاظ کنید.

پشتی صندلی

برای مثال، وقتی صندلی مناسب را انتخاب می کنید، می خواهید کیفیت پشتی صندلی خود را بررسی کنید. آیا صندلی قابل تنظیم است؟ آیا پشتیبانی مناسبی از کمر می کند؟ آیا راحتی را فراهم می کند؟ همه اینها باید در نظر گرفته شوند.

عمق صندلی

برخی از صندلی ها برای کاربران بلندتر بهتر است، در حالیکه دیگران برای کاربردهای کوتاه تر مناسب هستند. شما ممکن است بخواهید ترکیبی از هر دو را داشته باشید، پس بهتر مقدار عمق صندلی را در نظر بگیرد.

حتما بخوانید: مبلمان اداری با کیفیت باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟

ثبات

برای صندلی، خوب است که پایه پنج نقطه ای را انتخاب کنید زیرا این نشان دهنده ثبات بیشتر است. شما نمی خواهید حوادث ناگواری اتفاق بیفتد (افتادن از صندلی). بنابراین برای یک صندلی خوب و پایدار جهت استفاده بهینه کارکنان سرمایه گذاری کنید.

نتیجه

این فقط چند ویژگی است که شما باید در مورد انتخاب و خرید مبلمان اداری خوب در نظر بگیرد. بنابراین اگر می خواهید تیم خود را با یک محیط کاری ایده آل برای کمک به بهبود سطح بهره وری، تشویق کنید، سرمایه گذاری در این نوع از مبلمان، ایده خوبیست.

برای مشاهده محصولات بینو و اطلاع از لیست قیمت مبلمان اداری، مشاوره و بررسی های لازم با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸-۴۴۰۵۷۴۴۵-۴۴۰۵۷۴۶۹

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row height=”auto” us_notification=”” notification=””][vc_column][us_btn text=”برای مشاهده انواع مبلمان اداری کلیک کنید” color=”red” align=”center” link=”url:http%3A%2F%2Fbayno-co.com||target:%20_blank”][/vc_column][/vc_row]
۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید