توسط: تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ 0 دیدگاه

مبلمان اداری بینو، دکوراسیون داخلی بینو : قیمت پارتیشن اداری چقدر است؟ پارتیشن اداری چیست؟ پارتیشن اداری دو جداره چیست؟ بدون شک پارتیشن اداری را در برخی دفاتر مشاهده کرده‌اید. این نوع از مبلمان اداری مزایای زیادی دارد که می‌تواند نه تنها شرایط محیط زیست را بهبود بخشد، بلکه فضای اداری را نیز زیباتر می‌کند. قیمت پارتیشن اداری نیز نسبت به انواع دیواهای جدا کننده و حایل بسیار مناسب است. این مقاله سعی دارد توضیحاتی را درباره ویژگی‌ها، فواید و قیمت پارتیشن اداری بیان نماید، در ادامه با ما همراه شوید:

پارتیشن اداری شیک؛ پارتیشن اداری چیست ؟

حضور یک پارتیشن اداری مناسب باعث می‌شود؛ نگاه کلی به محیط دفتر بسیار خوب شود. پارتیشن اداری همراه با نماسازی درست برای کف، سقف و دکوراسیون مناطق دیگر، ویژگی‌های یکپارچه‌ای را نشان می دهد. البته قیمت پارتیشن اداری نیز باعث خواهد شد که از بین همه گزینه‌ها، انتخاب مناسبی باشد. هم‌چنین بسیاری از افراد در دکوراسیون اداری به اثر بخشی پارتیشن بندی اشاره می‌کنند وحضور چنین تجهیزاتی را برای بهبود و پیشرفت محیط داخلی یک شرکت یا اداره لازم می‌دانند.

افزایش بهره‌وری کار و استقلال فردی

در بسیاری از شرکت‌ها از پارتیشن‌های اداری استفاده می‌کنند؛ تا به فعالیت شخصی و استقلال فردی هر یک از آن‌ها اهمیت داده شود. هم‌چنین، چنین تجهیزاتی باعث می‌شود؛ در فضای شرکت، افزایش بهره‌وری و کارایی، به میزان قابل توجهی مشاهده شود. به‌طور یقین با توجه به قیمت پارتیشن اداری، این نوع از مبلمان یک سرمایه گذاری بلند مدت محسوب می‌شود. در این موضوع مقاله “انتخاب پارتیشن اداری” را بخوانید.

ویژگی پارتیشن اداری دوجداره چیست؟

قیمت پارتیشن اداری 3

پیش از آن‌که اقدام به نصب پارتیشن نمایید، لازم است فواید پارتیشن اداری را بدانید تا بتوانید انتخابی درست داشته باشید. در ادامه نکاتی را در زمینه فواید پارتیشن اداری بیان می‌نماییم:

۱. نصب و جابجایی سریع

پارتیشن های اداری از هر نوع که باشند دارای نصب سریع و آسان هستند. به‌علاوه حداقل آلودگی را در زمان نصب ایجاد می‌نمایند. در زمان جابه‌جایی یا تغییر مکان شرکت نیز می‌توان آن‌ها را به مکان جدید انتقال داد و به راحتی متناسب با فضای موجود دوباره نصب نمایید. پس از جداسازی اجزا، احتمال آسیب به آن کم است و می‌توان هزینه حمل و نقل را به میزان قابل توجهی کاهش داد.

۲. پارتیشن اداری مقاوم در برابر آتش

سیستم پارتیشن اداری به طور کامل از قاب‎های فلزی، شیشه‌ای، فولادی و به‌طور کلی از موادی تشکیل شده است که؛ در برابر آتش دارای مقاومت بالا هستند. اگر ساختار داخلی سیستم پارتیشن اداری فولادی باشد، محدودیت مقاومتی آن حداقل ۳۰ تا ۶۰ دقیقه است. با توجه به قیمت پارتیشن اداری باید بدانید که این یک مزیت بسیار مهم محسوب می‌شود.

۳. عاری از آلودگی و بوی بد

بدون آلودگی، و بدون انتشار بوی بد است و بلافاصله پس از نصب می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

۴. پارتیشن اداری آکوستیک و ضد آب

پارتیشن های اداری دارای انواع گوناگون هستند. چند جداره و نیز ضد صدا بودن از ویژگی‌های یک پارتیشن اداری مناسب است. به‌عنوان مثال دیوارهای کاذب آکوستیک و پارتیشن اداری شیشه ای دو جداره در این زمینه بسیار مفید هستند. ممکن است به این روش قیمت پارتیشن اداری افزایش یابد، اما یک عمر آسایش ارزش کمی هزینه اضافی را دارد. هم‌چنین در این نوع پارتیشن ها، در داخل قاب درب با مهر و موم، عایق صدا و عملکرد آب بندی بهبود یافته است.

۵. تنوع رنگی پارتیشن اداری

در زمان انتخاب این تجهیزات اداری به یاد داشته باشیده که؛ رنگ‎های مختلفی برای انتخاب در دسترس هستند. از هر متریال برای پارتیشن اداری رنگ های مختلفی وجود دارد. هم‌چنین اجزای مختلف رنگی می توانند با هم ترکیب شوند تا متناسب با دکوراسیون و چیدمان فضای داخلی شرکت اقدام به انتخاب رنگ مورد نظر نمایید.

۶. افزایش نور طبیعی توسط پارتیشن شیشه ای

پارتیشن اداری شیشه ‌ای باعث افزایش تابش نور طبیعی در فضای کاری می‌شود. این نوع پارتیشن باعث می‌شود درساعت کاری روز نیاز به استفاده از نور مصنوعی لامپ، به حداقل مقدار ممکن برسد. همین عامل سبب کاهش هزینه‌های ماهانه شرکت خواهد شد.

۷. افزایش زیبایی محیط

پارتیشن های اداری ظریف، ساده و زیبا هستند. امروزه چیدمان داخلی شرکت یا اداره دارای جایگاه بالایی است و این بر لزوم استفاده از چنین تجهیزاتی تاکید دارد. اگر زیبایی برایتان مهم است و قیمت پارتیشن اداری برایتان زیاد است، توصیه ما این است که آن را برای قسمت‌های خاصی از شرکت مانند اتاق مدیریت یا اتاق کنفرانس سفارش دهید.

۸. تنوع پارتیشن اداری

انواع مواد برای انتخاب وجود دارد که عبارت است از: پارتیشن شیشه‌ای، پارتیشن صفحه فولاد رنگی، پارتیشن اداری گچی، پارتیشن ام دی اف، پارتیشن اداری تخته ملامین.

انواع پارتیشن اداری بینو

قیمت پارتیشن اداری 1

شرکت تخصصی تولید مبلمان اداری بینو با سابقه طولانی در تولید محصولات اداری در زمینه تولید پارتیشن اداری نیز فعالیت می‌کند. پارتیشن‌های اداری در شرکت مبلمان اداری بینو دارای انواع زیر هستند:

هر کدام از موارد فوق خود دارای انواع گوناگونی هستند. به عنوان مثال پارتیشن اداری شیشه ای در شرکت بینو دارای سه نوع زیر است:

  • فریم لس
  • دو جداره
  • نیویورکی

قیمت پارتیشن اداری

قیمت پارتیشن اداری را، با توجه به متریال پارتیشن و متراژ کار، باید تعیین نمود. قیمت پارتیشن اداری در انواع مختلف تفاوت‌های آشکاری دارد و بنابر نوع نیاز و میزان بودجه خود می‌توانید اقدام به سفارش پارتیشن اداری نمایید. این محصولات نصب آسان و سریع دارند و توسط متخصصان ما در کمترین زمان ممکن آماده‌سازی و نصب می‌شوند. ممکن است قیمت یک نوع پاتریشن اداری زیادتر از انواع دیگر باشد، با این وجود اگر آن پارتیشن اداری را بنابر سلیقه خود انتخاب نموده‌اید، می‌توانید اقدام به نصب پارتیشن به‌صورت ترکیبی در نقاط مختلف شرکت نمایید. به‌علاوه هیچ لزومی ندارد که در یک زمان، همه شرکت را پارتیشن بندی کنید. در هر مرحله از کار اقدام به تجهیز یک قسمت که؛ از نظرتان ضروری‌تر است، نمایید.

کلام پایانی

در این مقاله اطلاعات مفیدی در زمینه مزایا و قیمت پارتیشن اداری ارایه شد. در کنار توضیحات فوق لازم است بر این نکته تاکید نماییم که؛ پارتیشن بندی کاری دقیق و ظریف است و نباید توسط افراد غیر متخصص انجام شود. کوچک‌ترین بی‌دقتی می‌تواند از زیبایی کار بکاهد یا خسارات سنگین وارد کند. به همین دلیل برای انجام پارتیشن بندی شرکت یا فضای داخلی خود، به افراد و شرکت‌های متخصص رجوع کنید. برای مشاهده محصولات بینو، اطلاع از قیمت پارتیشن اداری و قیمت مبلمان اداری، مشاوره خرید مبلمان اداری و بررسی‌های لازم با ما تماس حاصل فرمایید.

۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید