توسط: تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

 

نشستن روی صندلی های نامناسب برای مدت زمان طولانی در محل کار ممکن است منجر به درد پشت، خستگی، فشار عضلانی، سردرد و مشکلات اضافی دیگر شود. هر یک از این بیماری های فیزیکی می تواند میزان بهره وری افراد را کم کند، به همین دلیل مهم است که هر کسب و کاری برای خرید صندلی های اداری با کیفیت بتواند متناسب با نوع کار خود آن ها را خریداری کند.

یک اندازه مشخص برای همه مناسب نیست. در صورتی که قصد دارید صندلی های خود را به روز کنید، در زیر چند راهنمایی برای خرید بهترین آن ها آورده شده است.

  • به ویژگی های ارگونومی توجه کنید

از آنجا که همه کارکنان متفاوت هستند، صندلی های اداری با تنظیمات ارگونومیک را مورد توجه قرار دهید.

به این ترتیب، می توانید اطمینان حاصل کنید که صندلی جدید را می توان با توجه به نیازهای هر یک از افراد مطابقت داد. برای به حداقل رساندن فشار و تنش عضلانی، صندلی ها با تنظیمات ارگونومیک را خریداری کنید.

  • درباره لوازم داخلی فکر کنید

صندلی های اداری نه تنها باید راحت باشند، بلکه باید در خرابی مقاومت نمایند.

برای اطمینان از اینکه قبل از خرید صندلی اداری، مواد ساخت با کیفیت بالا را انتخاب کنید. هنگام تصمیم گیری، به دنبال پارچه های مقاوم در برابر خرابی، چرم و پوشش با دوخت با دوام باشید.

انواع مختلفی از “مش” نیز وجود دارد. این مش ها سوراخ دار برای تنفس و عدم عرق کردن و ناراحتی این چنینی است.

حتما بخوانید: فواید صندلی ارگونومیک چیست؟

  • از کجا بخریم؟

اگر چه این ممکن است وسوسه ای باشد که از دفتر های اداری به صورت آنلاین یا از یک بروشور سفارش دهید، همیشه بهتر است که صندلی ها را به طور شخصی بررسی کنید.

بازدید از محل نمایشگاه مبلمان اداری محلی شما برای امتحان کالا بهترین راه برای تعیین اینکه آیا صندلی اداری، راحت، زیبا ، با دوام و مناسب باشد می تواند بسیار راه گشا باشد. این بهترین روش برای مقایسه ویژگی ها و تعیین ارزشی معنی دار است.

برای مشاهده محصولات بینو bayno و اطلاع از قیمت مبلمان اداری ،مشاوره و بررسی های لازم با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸-۴۴۰۵۷۴۴۵-۴۴۰۵۷۴۶۹

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید