توسط: تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۴۰۱ 0 دیدگاه

آیا نیاز به بازسازی و طراحی فضای اداری خود دارید؟ مهم است طراحی دفتری را ارایه دهید که در دستیابی به نتایج مورد نظر در جهت بهره‌وری در سطوح بالا کمک کند. برای انجام این کار می‌توانید پروژه خود را با استفاده از اندازه‌گیری اتاق‌های شرکت یا اداره خود شروع کنید، تا اندازه فضای دفترتان برای مبلمان جدید و یا مبلمان جایگزین مشخص شود. با اندازه‌گیری‌های دقیق، یک طراح داخلی یا مبلمان اداری می‌تواند؛ برای به حداکثر رساندن فضای دفتر در تصمیم‌گیری عاقلانه در طرح فضای دفتر کمک کند. این یکی از مفاهیم بازسازی فضا است، یعنی تغییر کامل طرح فضای اداری قدیمی در همه جا؛ ‌از دیوارها گرفته تا نوع رنگ فضا، از مبلمان اداری گرفته تا چیدمان اشیا. در ادامه نکاتی را ذکر خواهیم کرد که توجه به آن‌ها در زمان بازسازی داخلی کمک قابل توجهی به ایجاد یک فضای کاری بهینه با کلاس و راندمان کاری بالا می‌نماید.

نقشه بازسازی و طراحی فضای اداری

برای طراحی دفتر، نخست بر روی یک کاغذ طرح‌های خود را بنویسید. در صورت لزوم نقشه بکشید. آیا به‌دنبال شکل‌های منظم هندسی مانند مربع و مستطیل هستید یا شکل های غیرسنتی و جدید را می‌پسندید؟ در مرحله بعد در نقشه مکان در و پنجره‌ها را مشخص کنید. بعد از آن می‌توانید مبلمان اداری را چینش کنید. ویژگی‌های دیگری از دفتر که باید برای بازسازی و طراحی داخلی روی طرح بکشید و مشخص کنید، عبارتند از:

  • نقاط مشخص شده برای سیم‌کشی و برق‌کاری
  • انتخاب نقاط مورد نظر برای گرمایش گرم و سرد
  • یافتن نقاط مورد توجه و ایده‌آل برای نصب نور و روشنایی.

نظر و سلیقه کارکنان در طراحی دکوراسیون

زمان کشیدن نقشه و اجرای کار، به سلیقه و نظر کارکنان توجه نمایید. آن‌ها ساعات زیادی را در اتاق و فضای کارشان سپری می‌کنند. به‌همین دلیل باید در فضایی کار کنند که برایشان سرشار از احساس رضایت باشد و نیازشان را تا حداکثر مقدار ممکن رفع نماید. برای اجرای پروژه نیز در کنار علایق شخصی یک بازسازی اداری رسمی و کاربردی را مورد توجه قرار دهید.

سبک بازسازی و طراحی فضای اداری

پیش از اجرای هر نقشه باید جهت اصلی مسیر مشخص شود. به‌دنبال چه سبکی هستید؟ مدرن می‌پسندید، کلاسیک یا سنتی؟ انتخاب هر سبک، پرداختن به جزییات و نکات مهم خود را به‌دنبال دارد. در ادامه نکاتی را درباره سه سبک فوق ارایه می‌دهیم:

مبلمان اداری مدرن

در بازسازی و طراحی فضای اداری سبک مدرن، همه چیز بر اساس کاربردی بودن مورد استفاده قرار می‌گیرد. بر این اساس دیگر توجه به نکات تزیینی مورد نظر نیست و باید حذف شود. سیستم نصب تجهیزات در این سبک بر اساس اصول درست اداری جلو می‌رود. مبنای انتخاب هر بخش، پاسخ به این سوال است: آیا کاربردی هست؟ اگر پاسخ منفی باشد، آن بخش حذف خواهد شد. اما این به معنای زیبا یا چشم‌گیر نبودن نیست. استفاده از عناصری مانند فلزات و شیشه در این سبک جلوه بخش خواهند بود.

مبلمان اداری کلاسیک

اگر بازسازی و طراحی فضای اداری با سبک کلاسیک مد نظرتان است، باید به جزییات نیز توجه کنید. به‌دنبال ایجاد قرینگی و استفاده از خطوط صاف و شکل‌های منتظم هندسی باشید. اجرای این سبک نیز هزینه‌های خاص خود را دارد. اگر شغل خاصی با مشتریان خاص دارید می‌توانید به‌سراغ این سبک بروید. نحوه چینش و معماری در این سبک خاص است و بدون شک جلب توجه خواهد کرد. استفاده از عناصر تزیینی در این سبک مانعی ندارد. استفاده از عناصر طبیعی جلوه و شکوه این سبک را می‌افزاید. برای رسیدن به این هدف، در راستای کاهش هزینه‌های بازسازی و طراحی فضای اداری، می‌توان از عناصر مصنوعی مانند چوب MDF با روکش طبیعی استفاده نمایید.

مبلمان اداری سنتی ایرانی

این سبک برای بازسازی و طراحی فضای اداری خاص مورد استفاده قرار می‌گیرد. سنتی پسندان می‌توانند از عناصری که در سنتی نشان دادن فضا تاثیرگذار هستند، استفاده نمایند. استفاده از عناصر شاخص و برجسته ایرانی در این سبک جهت و مسیر معماری و طراحی را مشخص می‌نماید. این سبک مناسب هر فضای کاری نیست و اگر مشتریان خاص یا اهداف خاصی را در محیط کاری خود دنبال می‌کنید، می‌توانید به بازسازی و طراحی فضای اداری با این سبک نیز فکر کنید.

مبلمان و تجهیزات اداری دست دوم بخریم؟

این سوال ممکن است در زمان تهیه تجهیزات اداری ذهن را درگیر نماید. اگر مبلمانی شاخص و خاص یافتید که همه عناصر زیبایی را دارد و هماهنگ با تجهزات جدید است، می‌‌توان از آن استفاده نمود. اما به یاد داشته باشید که مبلمان اداری دست دوم برای محل‎‌های پر رفت و آمد اداره یا شرکت مناسب نیست. به همین دلیل بهتر است، برای مبلمان اتاق ریاست، مبلمان اتاق پذیرش و مبلمان اتاق اجلاس به سراغ تجهیزات و مبلمان اداری جدید و تازه بروید.

مبلمان و تجهیزات اداری بینو

مبلمان و تجهیزات اداری بینو، در زمینه بازسازی و طراحی فضای اداری می‌تواند به بهترین شکل همراهی‌تان کند. مهندسین متخصص ما با حضور در مکان اجرا می‌توانند بهترین راه‌کارها را متناسب با فضای کاری؛ سلیقه و بودجه ارایه دهند. به این شیوه کار را به‌دست کاردان خواهید سپرد. در این راستا مبلمان اداری بینو در زمینه‌های زیر می‌توانند خدمات و تجهیزات ارایه دهد:

انواع میز اداری

شامل میز مدیریت، میز مدیریت کلاسیک، میز کنفرانس، میز کار گروهی، میز کارشناسی، میز پذیرش، میز جلو مبلی

مبلمان اداری

شامل ست سفارشی مبلمان اداری و مبل و نیم ست اداری

پارتیشن اداری

شامل پارتیشن فریم لس یا شیشه‌ای، پارتیشن دو جداره ام دی ف، پارتیشن دو جداره آلومینیوم

کابینت

شامل کابینت آشپزخانه، کمد، قفسه فایل، کتابخانه سفارشی

تجهیزات

مانند تجهیزات اتاق مدیریت، سالن همایش، اتاق کنفرانس و غرفه سازی

قیمت بازسازی و طراحی فضای اداری

مبلمان اداری بینو bayno برای ارایه بهترین خدمات مبلمان اداری در اینجا است. ما می‌توانیم در پیدا کردن بهترین اقلام مبلمان برای سبک، بودجه و نیازهایتان کمک کنیم. ساخت و تولید مبلمان ارگونومیک و اداری تخصص ماست. مبلمان ارگونومیک باعث افزایش کارایی می‌شود، در حالی که احتمال خستگی را نیز کاهش می‌دهد. ما انتخاب گسترده‌ای در زمینه میز، مبلمان ارگونومیک، کابینت‌های فایل و انجام بارسازی و طراحی فضای اداری را پیش رویتان قرار خواهیم داد. برای بازسازی فضای موجود، بهترین تیم اجرایی را در اختیار داریم، تا با کیفیت حداکثری و هزینه‌های مناسب، بهترین خدمات را در اختیارتان قرار دهیم. قیمت انواع میز اداری جدید که شامل انواع میز اداری کوچک و بزرگ است، هم‌چنین قیمت انواع صندلی اداری و قیمت انواع مبلمان راحتی و جدید را در صفحه اینترنتی ما پی‌گیری نمایید. قیمت تجهیزات اداری در مبلمان بینو، با توجه به تنوع، فراوانی و کیفیت بالای محصولات، بسیار مناسب است. جهت مشاوره و دریافت قیمت تجهیزات ساختمانی و اداری بینو می‌توانید با مشاوران ما تماس بگیرید.

کلام آخر

این مقاله با هدف ارایه راه‌کار مناسب در زمینه بازسازی و طراحی فضای اداری نوشته شده است. در این مقاله نکات مهمی در این زمینه ارایه شد تا بتوانید در زمان مناسب بهترین بازسازی را متناسب با فضای کاری و در راستای استفاده از وسایل موجود و تهیه وسایل جدید داشته باشید. برای رسیدن به این هدف، علاوه بر نکات تخصصی ارایه شده، حضور متخصصان کاربلد ما می‌تواند یک مکان معمولی را تبدیل به یک مکان فوق‌العاده زیبا و کاربردی نمایند. برای مشاهده محصولات بینو و اطلاع از قیمت مبلمان اداری، مشاوره و بررسی‌های لازم، با شماره های زیر تماس بگیرید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید