توسط: تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ 0 دیدگاه

طراحی فضای اداری آسان نیست؛ آینده طراحی دفتر بر اساس تکنولوژی تا آنجا که مبتنی بر اهمیت مشارکت کارکنان در محل کار و سطح راحتی آنها نیست، مبتنی بر فن آوری نیست. این ما را به سوال می آورد. چرا باید یک فضای اداری را طراحی کنیم که کارکنان به دنبال آن هستند؟

افزایش روحیه کارکنان:

جنبه های طراحی بسیاری وجود دارد که می تواند روحیه کارمند را بهبود بخشد. قرار گرفتن در معرض نور طبیعی، پنجره ها، گیاهان و بالکن می تواند ذهن کارکنان شما را تازه کند و می تواند آنها را بیشتر نقش تولید کننده دارد. تقسیم بندی فضای اداری و رنگ های مورد استفاده در طراحی هر بخش نیز بسیار مهم است زیرا می تواند خلق و خوی افراد را بالا ببرد و دفتر را بیشتر مورد استقبال قرار دهد. به نظر می رسد تنظیم محیط کاری و رضایت شغلی به طور مستقیم به روحیه کارکنان مربوط می شود.

پلت فرم خوب نام تجاری:

طراحی مجدد دفتر بر اساس نیازهای فعلی و آینده نشان می دهد که کارکنان شما چشم انداز شرکت و ارزش آن ها هستند. بنابراین بیشتر در شرکت شما بهره وری دارند. این چیزی است که نام تجاری در مورد آن است ، موقعیت نام تجاری با نمایش هویت واقعی شرکت شما انجام می پذیرد.

بر طبق گزارش Leesman Review  هشتاد و پنج درصد از کارکنان بر این باورند که طراحی محل کار آنها مهم است، اما در گزارش ها تنها ۵۱ درصد کارکنان محل کار خود را به عنوان مکانی ایده آل می دانند.

افزایش خلاقیت کارکنان:

آیا می توانید در محیط شلوغ و پر سر و صدا کار کنید؟ یا شما می توانید به ایده های روشن در یک اتاق کوچک فکر کنید چون دیگر اتاق ها اشغال شده اند؟ این پرسش ها را از خودتان بپرسید و فکر کنید محیط مناسب برای تحریک خلاقیت درونی کارکنان شما است؟ کارکنان برای رشد شخصی و خلاقیت نیاز به فضای شخصی دارند. این فضا را می توان با ایجاد چند منطقه بر اساس الزامات کار طراحی کرد. به عنوان مثال: یک منطقه مشترک می تواند اتاق جلسه خسته کننده را جایگزین و یک منطقه باز تبدیل کرد.

تقویت ارتباطات و کار تیمی:

همانطور که شرکت ها در حال حاضر از فضاهای مشترک استفاده می کنند و کارکنان خود را تشویق می کنند تا بیشتر از اتاق های بازی و کافه تریا استفاده کنند، امواج طراحی دفتر تغییر می کنند. با هدف به حداکثر رساندن همکاری نیروی کار و ایجاد کار گروهی، شرکت ها در حال ایجاد یک فرهنگ راه اندازی با استفاده از طراحی فضای پر از دفتر.

طبق نظر Leesman Review، تنها ۵۷ درصد از پاسخ دهندگان بر این باورند که محیط کاری آنها در محیط کار لذت بخش استرس را به وجود می آورد و ۵۸ درصد موافق اند که محل کارشان به احساس جامعه در کار کمک می کند.

کارمندان را حفظ کنید / کارکنان جدید را استخدام کنید:

کارمندان خوب به یک سازمان برای ایجاد یک اثر پایدار در تمام بازدید کنندگان اثر می گذارد. یک دفتر کارآزموده، کارمندان خوب را حفظ می کند، زیرا فرهنگ سازمان نقش مهمی در حفظ استعداد های خوب بازی می کند.

حتما بخوانید: طراحی فضای اداری چگونه است؟

دفتر هوشمند یک طراحی سرمایه گذاری شده در آینده شما و طراحی حرفه ای برای شما است:

با طراحی یک زبان بصری از طریق دفتر خود، به راحتی با همه افراد ارتباط برقرار می کنید.

طراحی دیدگاه زیبایی شناختی با نمایش دیدگاه ها به صورت هنری، یعنی انتخاب مناسب ترین مکان برای نمایش پیام، اندازه فونت، تایپوگرافی و رنگ ها.

با ایجاد یک تصور ماندگار در بازدیدکنندگان، آن ها را جذب کنید:

بسیاری از شرکت ها اهمیت طراحی فضای اداری را نادیده می گیرند. طراحی و راه اندازی کسب و کار شما می تواند بر روی تعدادی از نتایج کسب و کار مانند رضایت کارکنان، بهره وری، استخدام استعداد، تاثیر برند، مشارکت کارکنان و وفاداری تاثیر بگذارد. بنابراین، رهبران باید به شیوه ای استراتژیک به طراحی دفتر بپردازند و از پرسش های مناسب برای یافتن بهترین طرح برای سازمان خود شروع کنند.

برای مشاهده محصولات بینو و اطلاع از لیست قیمت مبلمان اداری، مشاوره و بررسی های لازم با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸-۴۴۰۵۷۴۴۵-۴۴۰۵۷۴۶۹

۵/۵ - (۳ امتیاز)

دیدگاه کاربران (0 دیدگاه)

  1. بازتاب: مقدار فضای مورد نیاز هر کارمند در محیط اداری | مبلمان اداری بینو
  2. بازتاب: مقدار فضای مورد نیاز هر کارمند در محیط اداری - مبلمان اداری بینو
  3. بازتاب: مقدار فضای مورد نیاز هر کارمند در محیط اداری چقدر است؟| مبلمان اداری بینو

دیدگاهتان را بنویسید